[verwijderd] Hoppatee, we trappen nog een groep vrouwen naar beneden. Kunnen we ajb gewoon op een normale manier over verschillende vormen praten.
Ik word hier echt zo kwaad om. Mijn hele leven ben ik al een dun. Weet je, het woord plank is echt geen leuke vergelijking.
Ik vind blije vrouwen mooi, in welke vorm dan ook.
Eens met je laatste zin!
Maar ik denk tegelijkertijd ook dat we met zn allen zoooo'n lange tenen hebben gekregen.
(Okee, misschien zit het me hoog vanwege de teruggetrokken cartoon van de New York Times, waarover ik ook al verdrietig ben, omdat onze collectieve gevoeligheid blijkbaar te groot is geworden)
Nee, plank is niet zo'n aardige term. Maar lach erom alsjeblieft. Ik ben ook een plank, maar de post van Dasty Queen doet me niks.
Toen ik op de middelbare zat, had ik een naamgenote in de klas. Om onderscheid te maken kregen we allebei een bijnaam. Die van haar weet ik niet meer, maar ik was Eva skeletje. Ook niet erg complimenteus, maar ik ownde die bijnaam. Als een geuzennaam.
De wereld wordt mooier als we niet zo veroordelend naar elkaar zijn. Maar hij wordt ook mooier als we een beetje zelfspot hebben. Dat maakt je alleen maar sterker. En mooier.