Het begin is er. Van het weghalen uiteraard π
Ik denk dat ik met mijn plan te weinig grind heb, maar dan maak ik een extra strook voor wat kleinere planten. Lavendel bijvoorbeeld.
Ik lees hier dingen waarvan ik niet eens weet hoe je dat doet. Zaadjes van een uitgebloeide bloem meenemen? Ik heb dus totaal geen groene vingers, dat mag duidelijk zijn π
Vandaag worteldoek gekocht bij de Action voor onder het grind. Verder hadden ze niet echt iets voor de tuin liggen waar ik nu iets mee zou kunnen. Kneusjeshoek in het tuincentrum heb ik nog nooit gezien. Maar ik kom zo'n 2 keer per jaar in een tuincentrum. Als mijn tuin weer wat op orde is ga ik naar de Obi vlak over de grens. Voor zover ik kon zien is het daar erg goedkoop. Het wordt straks uiteindelijk vast een prima tuin π
Ik heb inmiddels trouwens begrepen dat de woningbouwvereniging de hele wijk rond is geweest en overal heeft aangebeld waar de tuin er niet helemaal netjes bij lag. OkΓ©, die van mij is gewoon een drama, ben ik me volledig van bewust. Maar toch fijn dat ik niet de enige ben π
Oja en waar ik ook achter ben gekomen door eens wat beter in mijn tuin te kijken: er groeiden best wat wilde bloemen in. Ik heb geen idee wat voor bloemen maar het waren gele, oranje en paarse bloemen. Ik vond ze eigelijk best leuk. Ben benieuwd naar die zaadjes van natuurmonumenten.