[verwijderd]
Ik ben even gauw rond gaan kijken online, vanavond ga ik beter kijken. Graszoden vallen qua onderhoud wel mee als je het gewoon maait en sproeit toch? Of heb ik er nog meer onderhoud aan? Ik heb echt totaal geen groene vingers en als het aan mij ligt stort ik cement .
Ik heb nog wat grint bedenk ik me nu, dat gaat er in ieder geval weer in. Ligt nu her en der door de tuin. Maar dan heb ik nog zo'n 40m2 over.. Ex en ik waren begonnen met het leeghalen van de tuin, toen ging onze relatie voorbij en heb ik er niks meer aan gedaan. Dat geeft een beeld van de huidige situatie denk ik . Ik had de tuin ook op de planning, maar pas over een maand of 2/3. Dan zou het financieel wat beter te doen zijn.
Houten vlonders vind ik mooi! Nooit eerder aan gedacht. Maar die kon ik nog niet zo snel goedkoop vinden, ga ik vanavond nog even verder voor kijken.
Ik woon vlak aan de grens van Duitsland. Daar zijn plantjes goedkoper hoorde ik. Dat scheelt dan ook wel weer. En ik heb nog een mooie appelboom in mijn voortuin, die wil ik laten staan