Wat een gedoe, zo'n tuin ๐คฆโโ๏ธ
[verwijderd] ik heb nu 3x geprobeerd een foto te plaatsen maar ik krijg steeds een foutmelding. Ik probeer het later nog eens.
Goedkoop kunstgras zie ik ook nog staan, is ook nog een idee. Al vraag ik me af hoe goedkoop ik dat ga vinden. In de achtertuin hebben we namelijk kunstgras van de Action. De variant die van betere kwaliteit is. Maar dat zijn zulke kleine stukjes gras.
Onderhoud met gras verschillen de meningen over als ik dat zo lees. Daar denk ik nog even over na.
Ik heb net vlonders gevonden die 50x50 zijn en 3 euro per stuk. Korting mogelijk vanaf 40 stuks. 4 nodig per m2. Geen idee of dit duur is.. graszoden zijn hier voor 3,25 per rol.
Ik moet ook nog even kijken of ik de voortuin nog moet ophogen als alles eruit is. Want er staan 2 grote vlinderstruiken in die er ook uit moeten. Die zijn echt een paar meter breed als ze in bloei zijn. Heel mooi maar het geeft zoveel onkruid onder die struik en om dat weg te halen moet je dus onder die struik kruipen. Dat "vergeet" ik steeds๐
Lavendel vind ik een goed idee! Dat wilde ik graag in de tuin hebben.
De zaadjes van natuurmonumenten vind ik ook een leuke tip!
Morgenochtend ga ik naar de Action. Eens kijken wat ik daar nog verder voor de tuin kan vinden.