Bloem Al met al gezonder gaan leven en weer aandacht voor mezelf hebben.
Iemand goede tips?
Goed bezig!
Doordat je op verschillende gebieden al bezig bent met veranderingen en kiezen voor wat goed is voor jezelf, komt dat gezondere leven eigenlijk vanzelf. Doordat je steeds wat beter in je vel komt te zitten ga je ook sneller kiezen voor gezondere opties, is mijn ervaring.
Begin met voeding met kleine stapjes, wat stoort je het meest? Snaaien of te vaak makkelijke hap of... en kies een ding om aan te passen. Bijvoorbeeld alleen snoepen in het weekend ipv de hele week snaaien, niet vaker dan om de week makkelijk en zo bouw je het uit naar hoe je het zou willen zien.
Al een tankini op het oog?
Bloem Zijn er mensen hier die dit proces ook willen aangaan zodat we het samen doen?
Ik weet dat er een afvaltopic is hier. Maar dat is al lang bezig en dan val ik er zo middenin. En het gaat me dus ook niet puur en alleen om afvallen. Meer een upgrade (gezondere) versie van mezelf creëeren😊.
Heel herkenbaar voor mij ook de reden om een eigen topic te openen, maar ik schrijf ook graag hier mee.
Bloem Last deze quote laatst en vind het wel een mooie en zie jezelf als een baas daar zeg je ook niet zomaar mee af.
Bloem compliment aan mezelf
Vooral blijven doen die complimenten aan jezelf!