Pimpelmeesje https://www.bol.com/nl/p/joseph-joseph-intelligent-waste-totem-prullenbak-aluminium-58-l-recycler-stone/9200000057194161/?promo=basket_818_recentbekeken-MCM-slot_C99_product_1_&bltgh=gojg-Nm82MdVTKYdMWJFNQ.1_3_5.6.ProductImage het is deze geworden. Had nog kadobon liggen, scheelt toch weer 30 euro
Waar ben jij naar op zoek?
- Bijgewerkt
Hij is er weer in S
Tenminste ik kan maat s in het winkelmandje zetten
Wishfulthinking ik ben helaas weer te laat zie ik
Show je hem hier nog even [verwijderd]?
- Bijgewerkt
Ik had gemist dat jij ook een maatje s zocht anders had ik jou ook aan het bericht toegevoegd
- Bijgewerkt
Niet helemaal op zoek maar heeft iemand hier ervaring met purpuz planner? Of de balans planner?
[verwijderd]
Ik ben op zoek naar een donkerblauw of groen jurkje maat 92. Het is voor een bruiloft. Heb al van alles afgezocht maar heb nog niks gevonden
[verwijderd] ik zoek ook donkerblauwe jurkjes, maar dan maat 110 en 128
Toch6 https://www.nameit.com/nl/nl/ni/kids---5-12-jaar/jurken-en-rokken/kids-gestippelde-tule-jurk-13170186.html?cgid=ni-kids-dresses-skirts&dwvar_colorPattern=13170186_DarkSapphire
Geen 110 maar vind name of meestal niet groot vallen dus wellicht past 116 ook?
Planbord/pictobord
Ik denk dat ik toch iets wil gaan aanbieden aan de kinderen om structuur te krijgen in opruimen en dergelijke. Ik weet dat meerderen van jullie zoiets hebben. Mag ik wat voorbeelden en links naar websites, dan kan ik me oriënteren. Ik vind het krijtbord op de gangkast toch niet lekker werken.
Ik zoek leuke verjaardagscadeaus voor onze meiden die 11 en 14 worden. Heb geen flauw idee, ze weten zelf niet wat ze willen behalve dat ze geen dagje weg willen, geen abonnement op een tijdschrift, ze willen wel echt cadeautjes. Maar ze hebben alles al en ze houden ook niet van make up en ze willen geen kleding. Dus... Iemand een briljant idee?
[verwijderd]
[verwijderd] , dankjewel! Ik ga kijken
[verwijderd]
Toch6 , haha donkerblauw is mooi degelijk hè
Hopelijk kun je wat vinden! Ik zal opletten of ik wat voor je tegenkom
[verwijderd] kleurcode is grijs, roze en/of blauw.
Voor de jongens heb ik blauwe broek en blazer, wit overhemd en roze stropdas (foto in wat heh je voor je kids gekocht, bericht 559 )
Dus ik wil liefst voor de meiden ook blauw met een roze accentje. En de meiden willen hetzelfde hebben, net als de jongens