Waar ben jij naar op zoek?
Ik zoek leuke verjaardagscadeaus voor onze meiden die 11 en 14 worden. Heb geen flauw idee, ze weten zelf niet wat ze willen behalve dat ze geen dagje weg willen, geen abonnement op een tijdschrift, ze willen wel echt cadeautjes. Maar ze hebben alles al en ze houden ook niet van make up en ze willen geen kleding. Dus... Iemand een briljant idee?
[verwijderd]
[verwijderd] , dankjewel! Ik ga kijken
[verwijderd]
Toch6 , haha donkerblauw is mooi degelijk hรจ
Hopelijk kun je wat vinden! Ik zal opletten of ik wat voor je tegenkom
[verwijderd] kleurcode is grijs, roze en/of blauw.
Voor de jongens heb ik blauwe broek en blazer, wit overhemd en roze stropdas (foto in wat heh je voor je kids gekocht, bericht 559 )
Dus ik wil liefst voor de meiden ook blauw met een roze accentje. En de meiden willen hetzelfde hebben, net als de jongens
Femkes zelf maken.
ik heb bij de action een magneetbord, wasi tape, lamineerapparaatje, lamineersheets en magnetisch plakband gekocht. Nog geen โฌ25,- bij elkaar.
Via https://www.sclera.be/nl/picto/overview
pictoโs uitgeprint.
En zo ziet hij er uit.
[verwijderd]
Toch6 Is dit iets? Of wil je met lange mouwen?
[verwijderd] lange mouwen sowieso omdat de bruiloft 3 oktober is. Of het dan het jurkje is of shirt eronder of een vestje erover maakt niet zoveel uit.
Wel iets wat ze van de winter naar de kerk aan kunnen, evt met kleine aanpassing (zoals bij de jongens wel/geen stropdas).
Vind deze jurk wel leuk, weet alleen niet goed hoe te combineren
@[verwijderd] @Toch6 https://www.suitsyouwell.nl/meisjesjurk-donkerblauw-met-mouwtje dit iets?
- Bijgewerkt
[verwijderd] Super leuk! Past perfect! Mooi figuur heb je.
En je haar zit best leuk eigenlijk
- Bijgewerkt
- Nieuwe fietsen
- Teken- of knutselspullen
- Karaokeset
- Geitjes (kunnen ze straks meteen je gras maaien als je ruimer woont, ook handig voor het verwerken van schillen en oud fruit ed)
- Bogen (om mee te schieten, er zijn hele mooie van)
- Een microscoop of telescoop
- Muziekinstrumenten
- Drones met camera
- Software voor het monteren van film
- Klim- of andere sportuitrusting
- Een nieuwe tent
- Schommelbank voor buiten, bij een kampvuurtje
- Sieraden/horloges
- Goeie rugtassen
[verwijderd] Staat jou leuker dan dat model! Past echt bij je.