Meca ze hebben geen S meer ๐Ÿ˜“ Ik had hem anders ook gekocht

• Meca hebben hierop gereageerd.

aardbeitjes Ik zag het inderdaad maar wist niet precies welke maat @[verwijderd] nodig had.
    Kan voor jou nog wel even kijken of ik een S kan vinden ๐Ÿ˜Š

Meca thanx!! Ik vind ze echt leuk. Had bij de andere shop gekeken naar de roze of zwarte ๐Ÿ˜ƒ

Meca Die is ook super leuk. En idd bijna dezelfde als die andere. De moeite om te proberen. Goed gevonden!
    De rest van de kleding is ook erg leuk trouwens. ๐Ÿ‘En ook plussize. ๐Ÿ˜€

[verwijderd] Jammer had gehoopt dat je geen S zocht. Die andere dan wat voor je?

[verwijderd] Ik heb geen idee wat volants zijn ๐Ÿ™ˆ Maar jammer, hopelijk kom je hem nog een x tegen of zit m gewoon perfect!

Niet helemaal op zoek maar heeft iemand hier ervaring met purpuz planner? Of de balans planner?

• [verwijderd]

Ik ben op zoek naar een donkerblauw of groen jurkje maat 92. Het is voor een bruiloft. Heb al van alles afgezocht maar heb nog niks gevonden

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Planbord/pictobord
        Ik denk dat ik toch iets wil gaan aanbieden aan de kinderen om structuur te krijgen in opruimen en dergelijke. Ik weet dat meerderen van jullie zoiets hebben. Mag ik wat voorbeelden en links naar websites, dan kan ik me oriรซnteren. Ik vind het krijtbord op de gangkast toch niet lekker werken.

• Ietjuh hebben hierop gereageerd.

Elsie89 valt te proberen. Al is 110 al aan se grote kant vrees ik. Maar deze is wel leuk!

Ik zoek leuke verjaardagscadeaus voor onze meiden die 11 en 14 worden. Heb geen flauw idee, ze weten zelf niet wat ze willen behalve dat ze geen dagje weg willen, geen abonnement op een tijdschrift, ze willen wel echt cadeautjes. Maar ze hebben alles al en ze houden ook niet van make up en ze willen geen kleding. Dus... Iemand een briljant idee?