[verwijderd]
Sleutelhanger van de oudste (achterkant: you have the key to my heart) en een boekenlegger van de jongste. Extra blij omdat het ook nog nuttige knutsels zijn
Sleutelhanger van de oudste (achterkant: you have the key to my heart) en een boekenlegger van de jongste. Extra blij omdat het ook nog nuttige knutsels zijn
Manque ah wat super fijn! Snapte je teleurstelling heel goed!
Hier een mooie zelfgeknutselde ketting van zoon gehad. Wat was hij er trots op, prachtig!
Van vriend alleen een klein ontbijtje, verder niks. Stiekem wel een klein beetje teleurgesteld. Al was het maar kaartje geweest
[verwijderd] Wees blij dat je nog een ontbijtje hebt gekregen! Mijn man heeft me niet eens een fijne Moederdag gewenst. Geen bloemetje, geen ontbijtje, geen cadeautje zelfs geen kus.
Scheelt dat hij nooit iets doet op dit soort dagen. Hij vind het maar onzin.
Gelukkig wel hele mooie knutsels en knuffels van mijn dochters gehad. Heel blij mee, zo voelt het toch nog een beetje Moederdag.
Ik heb er zo'n zin in!
Ik heb begrepen dat onze zoon heel geconcentreerd geknutseld heeft, dus ik ben erg benieuwd.
Bij mβn dochter op school maken ze helaas niks voor moederdag.
De jongste heeft voor het eerst wat gemaakt, ben heel benieuwd en vind het heel knap van haar dat ze het 2 weken lang geheim heeft gehouden. Oudste zou dat echt niet kunnen
Mijn man moet werken morgen dus uitslapen enzo zit er niet in, maar het wordt wel mooi weer (hoop ik) en we maken er een gezellige dag van.
Op school maken ze sinds vorig jaar niks meer, maar ik werd vd week met shoppen de winkel uit gestuurd dus ik weet dat ze iets gekocht hebben. Ben benieuwd
Ik heb mijn cadeautje al gehad. Een blender wilde ik heel graag hebben. En voor morgen worden er plannen voor een ontbijt op bed gemaakt.
De kinderen hebben op school geknutseld en oudste voelt zich heel wat omdat hij jongste mee heeft geholpen met verstoppen. Ik ben vandaag nog wel wat voor schoonmoeder wezen halen... zucht.... maar goed, ze gaan daar wel heen terwijl ik met mam en zussen ga lunchen dus ik vond het prima.
De twee kleintjes hebben geknutseld. De oudste heeft meerdere keren gevraagd of ik iets voor moederdag wilde en ik heb iedere keer gezegd dat ik gewoon een lekker ontbijt, relaxte ochtend enz wil. Als hij echt iets speciaals wilde doen, dat het leuk zou zijn als mijn bed wordt verschoond (doen we elke zondag), maar dat ik het niet nodig vind dat hij iets koopt.
Dus ik ben benieuwd.
Hier word niks op school gedaan maar in groep 3.. maar afgelopen week heeft mijn zoon iets met opa en oma gemaakt/gekocht ligt goed verstopt
[verwijderd] Ik was eerlijk gezegd ook verbaasd dat mijn oudste in groep 3 nog wat heeft gemaakt!
Ik vind het wel jammer hoor! Er werd hier gezegd dat er in groep 3 geen tijd voor is... nou knutselen ze best veel nog dus denk ik1 dagje werk en klaar maarja
J heeft wat op school gemaakt, de oudste 3 thuis. Er zijn dingen gekocht. Lekkere broodjes en sap voor ontbijt...
Vorige week zondag al Moederdag gevierd, dus ik heb mij kadootjes en knutsels al gehad Dochter is bijna 12 en het blijft aandoenlijk en speciaal hoe ze met Moederdag om gaan. Zo trots als een pauw de knutsels overhandigen. Zoon had er een extra moppenboek bij gemaakt en moest zelf heel hard lachen omzien zelf bedachte moppen
als bonus kreeg ik een uitgebreid ontbijt op bed (lees: hoeveelheid die ik normaal op een dag eet)
Hier hebben de kinderen wat geknutseld en ik mag het pas morgen open maken. Voor mij niet uitslapen en ontbijt op bed, maar ach mijn kinderen zijn er, dat is al een mooi cadeau
Heb mooi bloemetje gehad vandaag van hun vader