[verwijderd]

Hopsatee
Mijn middelste zit in groep 4 en daar is nog geknutseld. De oudste heeft in groep 6 sowieso nog wat gemaakt, groep 8 weten we beiden niet meer. Maar ze zijn er hier heel trouw in en ook aardig creatief. Ik heb een foto in een zelfgemaakt lijstje met magneet nog steeds in de keuken hangen.

Mijn ontbijtje staat al op de keukentafel, mocht ik zelf regelen... morgenochtend wordt het op bed gebracht. Kleine meid heeft een knutsel van school, ze vindt het zelf heel stom en het is door juf gemaakt. Ze was de week van de knutsel ziek en toen is ze op vrijdag toch nog naar school geweest en moest er snel iets gemaakt worden. De opmerkingen die ze er steeds over maakt geven me het idee dat ik het zelf ook absoluut niet mooi mag vinden. Oudste was te druk met zichzelf, tja, puber hè. Ik zie het morgenochtend wel. Het ontbijt is iig erg groot dus de kinderen mogen mee eten op bed.

Ergens morgenochtend ook langs schoonouders, dan kunnen we haar het kado van alle kinderen geven.

Mick heeft iets op school geknutseld, dochter weet ik niet. Ik heb voor mezelf een cadeau gekocht en gezegd dat ik alleen graag een ontbijtje wil, verder niks. Ondertussen zit mijn man weer met een pokkehumeur boven nadat we ruzie hadden en riep dat ik morgen zelf maar ontbijt kan maken, dus ja...gezellige boel hier.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Vorig jaar was ik hoogzwanger, midden in een verhuizing en halve lockdown.
    En mijn man presteerde het voor zijn eigen moeder een enorm lekker ontbijt te regelen en dit om 830 bij haar af te leveren. Ik kreeg een op het laatste moment in elkaar gezet volkoren boterhammetje met hagelslag. Geen knutsel niks. Ik moest ook nog eens vroeg mn nest uit voor de kiddos omdat hij zo achterlijk vroeg naar zn moeder moest.Uiteindelijk heeft hij, geloof ik, op het laatste moment die dag nog een bloemetje meegenomen vd Aldi hier om de hoek.
    Die had dus wat goed te maken.. 2019 was ook al niks geregeld door man met zoon.

Nu mocht ik ontbijt kiezen (pannenkoeken!), is hij vandaag met zoon bloemen gaan kopen, die zoon nu op zijn kamer verstopt heeft. Ik mag uitslapen en ik ga ook nog eens lekker naar mijn eigen moeder in de middag. Oja.. en zoon heeft een knutsel van school.

Ik heb er oprecht heel veel zin in!!❀

Hopsatee
    Ach, 1x per jaar. De kinderen vinden het leuker dan ik hoor. Kleine meid zei vanavond nog dat ik heel lang uit moest slapen en dan zou zij heel vroeg uit bed in mijn ontbijtje klaar te maken. πŸ₯°

Deliana als bonus kreeg ik een uitgebreid ontbijt op bed (lees: hoeveelheid die ik normaal op een dag eet)

Haha! Er waren vanavond 2 kinderen voor mij ook duidelijk boodschappen aan het doen voor een ontbijt(je). Grote zak sinaasappels, deeg voor croissants, stokbrood, snackkomkommers, snackpaprika's, yoghurt, sap, etc. Ze hadden €15 euro mee, maar dat was te weinig. Gelukkig stond moeder iets verderop met de pinpas πŸ˜‚

Zelf ben ik heel benieuwd. De oudste 2 hebben allebei op school wat gemaakt en de afgelopen week kwamen er telkens pakjes die ik niet mocht open maken. Volgens man hebben ze alles zelf bedacht, dus ik ben héél nieuwsgierig! En gisteren heb ik al een mooie bos bloemen gehad 😊

Cactusje Haha als hij had aangedrongen had ik het prima gevonden maar daar zijn ze nog te klein voor hier 🀣

Tantetil He bah wat stom 😠
      Make up sex? Ik roep maar ff wat he, om de avond misschien nog te redden. Of iets van frituursnacks, misschien?

Ik begin een patroon te zien met die moederdagen van jou πŸ™ Dat was toch vorig jaar, met die shampoofles?

Manque Make up sex?

Whahaha ik heb serieus 3x 'make-up sex' gelezen. Dacht alweer dat ik Γ©cht onder een steen vandaan kom.

Net toen ik het wilde gaan googlen viel het kwartje πŸ€£πŸ€¦β€β™€οΈ

Manque hij kan de pot op. Ik zat al te zoeken of dat vorig jaar was, maar zou best kunnen. Maar dit is al weken gaande...dan is het weer even heel leuk en dan ineens weer ruzie. Als hij zo doorgaat krijgt hij morgen weer iets naar zijn kop gesmeten, je weet dat ik best traditioneel ben misschien kan ik dat dan elk jaar doen.

Tantetil Oh nooo, al weken? Hoe komt het dat het steeds zo gaat?

N heeft op school een knutsel gemaakt en 2 weken geleden verstopt. Ik weet niet of ik nog meer krijg, maar dat hoeft niet van mij.
          Koffie op bed en een knuffel en knutsel is prima.
          Man hoeft zelf niets te kopen voor mij, ik ben zijn moeder niet. Namens N mag hij wel wat kopenπŸ˜‰.

• [verwijderd]

Ach hier kwam er vanochtend een lief manneke om half 7 met mooie knutsels, fotolijstje met een foto van onze vakantie en een chocolade reep ik vind je lief!
          Wat een lieverd😍 en wat boffen we met omaπŸ˜‰πŸ₯°

[verwijderd] ahh wat lief!

Hier zit ik ook te genieten en gniffelen. Mijn man: ja dan slaap ik uit tot 730/8 en dan gaan we wat maken.

645 2 kids aan zijn bed (en dat is echt knap want ze komen altijd bij mij want mijn man slaapt altijd uit en ik ben altijd wakker 🀣) en nu hoor ik ze helemaal bezig zijn beneden. Echt schattig πŸ₯°