Hier geen knutsel van school ๐Ÿ™ maar omdat ik daar best teleurgesteld over was (en dochter ook) hebben ze vrijdag iets met oma voor mij geknutseld ๐Ÿ™‚
lief van mijn schoonmoeder dat ze dat gedaan heeft!

We zijn vanochtend heerlijk wezen zwemmen. En wat besef ik me goed wat een rijkdom ik heb!

Lieve moeders, hele fijne Moederdag!
en een extra knuffel voor alle vrouwen die hun kind of moeder moeten missen ๐Ÿ’– of die zo graag moeder hadden willen zijn ๐Ÿ’–

Manque heel begrijpelijk hoor jouw gevoel. Die hele moederdag kan van mij gestolen worden, maar die frutsels zijn onbetaalbaar.

Die van de jongste heeft het hele weekend in de fietstas gezeten, waren ze vergeten ๐Ÿ˜‚

Mijn gemopper en gezeur was niet terecht. Zojuist kwam de klassenassistent dit kunstwerkje brengen:

Ze was het vrijdag vergeten in mijn zoon zijn rugzak te stoppen. Ze was van plan om het later die dag in onze brievenbus te doen, maar dat ontschoot haar ook. En daarom kwam ze zojuist nog even langs ons huis gereden om het af te geven. Zo fijn ๐Ÿ™‚ the world makes sense again, ik heb de felbegeerde knutsel.

Manque gelukkig!! En wat ontzettend lief dat ze het nog is komen brengen.

• [verwijderd]

Sleutelhanger van de oudste (achterkant: you have the key to my heart) en een boekenlegger van de jongste. Extra blij omdat het ook nog nuttige knutsels zijn ๐Ÿ˜Š

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hier een mooie zelfgeknutselde ketting van zoon gehad. Wat was hij er trots op, prachtig!
    Van vriend alleen een klein ontbijtje, verder niks. Stiekem wel een klein beetje teleurgesteld. Al was het maar kaartje geweest

• Ansji hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Wees blij dat je nog een ontbijtje hebt gekregen! Mijn man heeft me niet eens een fijne Moederdag gewenst. Geen bloemetje, geen ontbijtje, geen cadeautje zelfs geen kus. ๐Ÿ˜ž

Scheelt dat hij nooit iets doet op dit soort dagen. Hij vind het maar onzin.

Gelukkig wel hele mooie knutsels en knuffels van mijn dochters gehad. Heel blij mee, zo voelt het toch nog een beetje Moederdag. ๐Ÿ˜Œ

2 jaar later

Ik heb er zo'n zin in! ๐Ÿค—
      Ik heb begrepen dat onze zoon heel geconcentreerd geknutseld heeft, dus ik ben erg benieuwd.

Bij mโ€™n dochter op school maken ze helaas niks voor moederdag.
        De jongste heeft voor het eerst wat gemaakt, ben heel benieuwd en vind het heel knap van haar dat ze het 2 weken lang geheim heeft gehouden. Oudste zou dat echt niet kunnen ๐Ÿ˜Š

Mijn man moet werken morgen dus uitslapen enzo zit er niet in, maar het wordt wel mooi weer (hoop ik) en we maken er een gezellige dag van. โค๏ธ

• [verwijderd]

Op school maken ze sinds vorig jaar niks meer, maar ik werd vd week met shoppen de winkel uit gestuurd dus ik weet dat ze iets gekocht hebben. Ben benieuwd ๐Ÿ˜Š

Ik heb mijn cadeautje al gehad. Een blender ๐Ÿ˜Š wilde ik heel graag hebben. En voor morgen worden er plannen voor een ontbijt op bed gemaakt.

De kinderen hebben op school geknutseld en oudste voelt zich heel wat omdat hij jongste mee heeft geholpen met verstoppen. Ik ben vandaag nog wel wat voor schoonmoeder wezen halen... zucht.... maar goed, ze gaan daar wel heen terwijl ik met mam en zussen ga lunchen dus ik vond het prima.

De twee kleintjes hebben geknutseld. De oudste heeft meerdere keren gevraagd of ik iets voor moederdag wilde en ik heb iedere keer gezegd dat ik gewoon een lekker ontbijt, relaxte ochtend enz wil. Als hij echt iets speciaals wilde doen, dat het leuk zou zijn als mijn bed wordt verschoond (doen we elke zondag), maar dat ik het niet nodig vind dat hij iets koopt.
          Dus ik ben benieuwd.