[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap op ZP beland in een zoektocht naar meer informatie over en ervaringen met HG. Ik ben blijven plakken, maar niet met een bepaald doel of de gedachte dat ik een zinvolle bijdrage moest leveren.
Was (en ben) van de meer luchtige topics maar als ik ergens iets (voor mij) tenenkrommends las of ik het voor iemand op wilde nemen dan reageerde ik wel. Maar eigenlijk vond ik dat soort discussies helemaal niets. Uiteindelijk vanaf ZP meegegaan naar hier, maar ook hier niet heel erg actief. En ik denk soms inderdaad ‘wat doe ik hier, wat haal ik er voor mezelf uit?’. Ik heb er geen eenduidig antwoord op. Ik lees wel eens mee in ‘discussie topics’ maar dat vermoeid me op de een of andere manier vaak. Meestal heb ik er ook daadwerkelijk niks op te zeggen omdat ik niet zo’n ‘ingelezen persoon’ met veel kennis ben en genoeg heb aan mijn eigen simpele (ik houd van simpel) leven. Soms zou ik wel willen reageren maar dan denk ik vaak ‘alsof er iemand interesse heeft in wat ik vind’ en reageer ik uiteindelijk ook niet.
Ik vind het een leuk tijdverdrijf om hier af en toe ‘te buurten’, mee te lezen en soms zelfs een reactie te geven zoals nu . Voor mij is dat (goed) genoeg.