Ik vond mijzelf nooit zo'n forumtype. Was in mijn beleving iets voor introverte mensen of zo (lekker generaliserend I know) Maar tijdens mijn eerste zwangerschap wilde ik alles weten over kinderen krijgen en ben ik (op advies van) een vriendin '''lid'' geworden van ZP. Daar veel geleerd over zwangerschap maar vooral ook daarna om tips te krijgen over mijn huilbaby (echt heel veel aan gehad)
Bij de tweede vond ik het leuk om een beetje te kletsen maar echt informatie zoek ik niet meer. Tegenwoordig loop ik wel eens tegen zaken aan en dan open ik een topic maar het meeste ben ik hier om meningen, argumenten etc van andere mensen te lezen. Ik vind het gewoon interessant om te lezen hoe andere mensen over zaken denken of aanpakken.
Ik zou meer willen ''bijdragen'' maar vaak ontbreekt het mij aan tijd waardoor ik niet verder kom dan wat lezen en korte reacties vaak. Ik gebruik het dus als informatiebron, vermaak, maar zie jullie ondertussen ook wel een beetje als mijn virtuele vrienden. (ik zeg best vaak tegen mijn man: iemand van het forum, forumnaam, heeft echt iets heftigs, blabla 🤣 )