• [verwijderd]

Lovely83 met een gewone slowcooker kun je geen rijst maken maar met die ik noem hierboven wel πŸ™‚ πŸ‘Œ zijn multicookers met slowcooker functies.

Mary doe jij het ook echt in 5 uur op de hoogste stand? Is het dan goed?

• Mary hebben hierop gereageerd.

[verwijderd]
      op zich geen must hoor om er rijst in te koken, kan natuurlijk ook nog apart een rijstkoker aanschaffen.
      Zou mij eens verdiepen in de linkjes.

Hopsatee Ja, hij is dan echt perfect! Kan zijn dat het per slowcooker scheelt, geen idee? Ik heb een crockpot van 4.7l.

Mary deze ga ik maken voor oudejaarsdag net de procureur besteld bij mijn slager πŸ˜‰ nog tips voor de smokey bbq saus?

• Adje hebben hierop gereageerd.

Iemand toevallig een tip? Ik maak de pulled pork van @Mary (van culy) oudejaarsdag met bbq saus van @Adje Nou moet ik alleen als ie klaar is hem meenemen naar vrienden (alles dus haha) en daar ongeveer 2,5/3 uur later opwarmen.

hoe kun je dat het beste doen denken jullie?

• Mary vindt dit leuk

Hopsatee Heb je geen warmhoudstand op je slowcooker? Want ik maak ook regelmatig iets en dat warm ik later ter plekke op via de warmhoudstand. Dan koekt het niet aan, gaart het eten ook niet verder, maar is het wel lekker warm als je wil gaan eten.

Ik ben heel benieuwd naar de bbq saus van @Adje die ga ik denk ik oudjaarsdag ook maar uitproberen.

Mary Nou het is meer dat ik even met de auto moet reizen. Dat vind ik wat lastig met die hele slowcooker. Dus ik warm het liever daar gewoon op!

Hopsatee Ik plak de deksel dan altijd vast met een stuk of 6 plakbandjes en zet de slowcooker naast mij op de passagiersstoel, gaat tot nu toe altijd (zo'n 3 keer per jaar haha) goed!

Mary haha ja is een optie maar nu niet de meest handige, heb er ook wel aan gedacht hoor. Ik ga even verder denken!

• Adje hebben hierop gereageerd.

Hopsatee Ik zou hem dan denk ik gewoon in een hapjespan of andere grote pan daar op laag vuur opwarmen. Misschien even vragen wat daar de mogelijkheden zijn anders?

Adje Ja dat kan best toch? Zal nog beetje lauw zijn dus lang hoeft vast niet.. thanks :-)

• [verwijderd]

Ik heb zojuist mijn schoonmoeder een slowcooker cadeau gedaan en ze was er helemaal mee in haar nopjes!
                      Afwachten wat voor lekkers zij op tafel gaat zetten binnenkortπŸ™‚

Mijn slowcooker komt morgen!!!
                      ik wil zaterdag erwtensoep erin maken, ik heb een recept met kip voor in de pan. Moetik in de slowcooker andere hoeveelheden aanhouden?

Op de Amerikaanse pagina's lees ik van alles over een instant pot, iemand hier al bekend mee? Het principe is natuurlijk anders als die van de slowcooker maar wie weet heeft iemand hier ervaring.

• [verwijderd]

Die van mij komt vandaag!! Wat ga ik maken?

https://www.lekkerensimpel.com/smoor-kip/
                          Zou ik dit in de slowcooker kunnen maken? Hoeveel kooktijd en stand moet ik dan gebruiken? Ik heb nu vrij grote kippenpoten, dus maak ze vanmiddag gewoon in een pan. Mijn man is thuis dus die kan opletten als ik even weg moet vanmiddag. Maar wil dit natuurlijk ook in de slowcooker proberen te maken πŸ˜‚