[verwijderd]
Lovely83 met een gewone slowcooker kun je geen rijst maken maar met die ik noem hierboven wel
zijn multicookers met slowcooker functies.
Lovely83 met een gewone slowcooker kun je geen rijst maken maar met die ik noem hierboven wel
zijn multicookers met slowcooker functies.
[verwijderd]
op zich geen must hoor om er rijst in te koken, kan natuurlijk ook nog apart een rijstkoker aanschaffen.
Zou mij eens verdiepen in de linkjes.
Hopsatee Ik zou hem zelf maken. Deze is zo lekker: https://www.heerlijkboek.nl/2017/01/31/klassieke-bbq-saus-uit-de-bbq-bijbel-van-julius-jaspers/
Als je hem dan meer smokey wil hebben, gooi je er meer gerookte paprikapoeder doorheen. Mosterdpoeder kan je makkelijk vervangen door gewone mosterd.
Hopsatee Heb je geen warmhoudstand op je slowcooker? Want ik maak ook regelmatig iets en dat warm ik later ter plekke op via de warmhoudstand. Dan koekt het niet aan, gaart het eten ook niet verder, maar is het wel lekker warm als je wil gaan eten.
Ik ben heel benieuwd naar de bbq saus van @Adje die ga ik denk ik oudjaarsdag ook maar uitproberen.
Ik heb zojuist mijn schoonmoeder een slowcooker cadeau gedaan en ze was er helemaal mee in haar nopjes!
Afwachten wat voor lekkers zij op tafel gaat zetten binnenkort
Mijn slowcooker komt morgen!!!
ik wil zaterdag erwtensoep erin maken, ik heb een recept met kip voor in de pan. Moetik in de slowcooker andere hoeveelheden aanhouden?
Op de Amerikaanse pagina's lees ik van alles over een instant pot, iemand hier al bekend mee? Het principe is natuurlijk anders als die van de slowcooker maar wie weet heeft iemand hier ervaring.
Die van mij komt vandaag!! Wat ga ik maken?
https://www.lekkerensimpel.com/smoor-kip/
Zou ik dit in de slowcooker kunnen maken? Hoeveel kooktijd en stand moet ik dan gebruiken? Ik heb nu vrij grote kippenpoten, dus maak ze vanmiddag gewoon in een pan. Mijn man is thuis dus die kan opletten als ik even weg moet vanmiddag. Maar wil dit natuurlijk ook in de slowcooker proberen te maken