[verwijderd]
Dochter is zo leuk aan het spelen en 'zingen'!!!
Ik heb alleen barstende koppijn.
Ze kan bijna naar bed.
Dochter is zo leuk aan het spelen en 'zingen'!!!
Ik heb alleen barstende koppijn.
Ze kan bijna naar bed.
Vandaag is het 13 jaar geleden dat ik mijn vriend leerde kennen
[verwijderd] gefeliciteerd!
Pimpelmeesje dankjewel
Wij zaten na het eten nog wat te kletsen aan tafel. Onze dochter zei βThe voice kids begint een half uur eerder vanavond!β Dus wei zeiden βmooi! Dan kan je ook een half uur eerder naar bedβ
Heel verhaal over dat we dat vroeger wel eens deden toen ze nog geen klok kon kijken, dan aten we eens vroeg en dan ging ze ook eerder naar bed, en dan hadden wij een lekkere, lange, rustige avond toen zei dochter βjaaa ik ga dus echt niet eerder naar bed, elke avond als ik in bed lig hebben jullie plezier! Dan hoor ik jullie lachen! (Doet mijn schaterlach na
en slaat op haar been)
opeens drong tot mij door wat ze zei en werd ik helemaal blij..... en ik zei dat tegen haar. βLieve meid, hoor je wat je zegt? Papa en mama hebben altijd plezier als jij in bed ligt..... er zijn ook kinderen die hun ouders niet horen lachen met elkaar maar die horen elke avond ruzie of gemopper omdat ze daarmee wachten tot de kinderen op bed liggen.... ik ben zo blij dat je tot de conclusie komt dat wij altijd plezier hebben als jij in bed ligtβ
(er was een maand of twee terug een kleuter bij mij op school die tegen zijn juf zei βjuf, ik ben eigenlijk altijd bang als ik βS avonds in bed lig....β ik zou hem en zijn broer zo graag mee naar huis nemen.....β
Tantetil wij moesten samen weer heel hard lachen om haar imitatie van mij, schaterlachend op de bank. We lachen wel eens inderdaad maar elke avond gieren van het lachen samen is ook overdreven we hebben het wel heel fijn, daar ben ik echt dankbaar voor, en ook dat we haar dat mee kunnen geven.
Een nacht goed geslapen! Zoon twee keer wakker voor voeding en dochter een keer omdat ze haar speen kwijt was, maar in totaal toch echt zo'n 8 uur geslapen!
Bij gebrek aan omgang komt ex vandaag een pakket brengen voor de meiden. Ze gaan zwaaien voor het raam en hij zet een doos met hun favoriete eten voor de deur.
Geen omgang + gratis eten =
[verwijderd] Hahaha!
Maar even serieus: dat is toch best attent van hem.
[verwijderd] zeker, ondanks alle drama heeft die vriendin wel een goede invloed op hem. Dit is aardig.
[verwijderd] hahaha win win situatie!
Mijn zoon is zijn groep 8 musical aan het oefenen. Zo grappig, ons huis is aardig gehorig, dus ik kan hem heel goed horen ondanks de dichte deur. Ik word er best vrolijk van.
[verwijderd] leuk! En lekker!
Ik word met 38 weken ingeleid, midden mei mogen wij eindelijk na al die weken onze tweede zoon in onze armen sluiten.
( en even hΓ©, hoe heerlijk is het dat ik minimaal 2 weken minder lang als een nijlpaard hoef rond te lopen?)
[verwijderd] Wat lief!
Louelle81 ja dat vind ik ook! Moeilijk om toe te geven, maar dit is echt wel tof van hem.
[verwijderd] wat een leuk pakket! Zijn de meiden er blij mee?
(misschien na Corona zo blijven doen, iedereen blij)