We verven ons haar omdat we de kleur niet mooi vinden, we kiezen kleding uit waarin we ons zelf mooi voelen, we vallen of omdat we er dan beter uit zien, we laten onze nagels opvullen, we gebruiken make up zodat we er net ff wat mooier uit zien, we laten gaatjes in onze oren maken zodat we oorbellen kunnen dragen.... maar toch hangt er op een borstvergroting nog steeds een taboe.
Het is niet zo dat @[verwijderd] met een plaatje van Doutzen Kroes naar de chirug stapt en zegt "zo wil ik er uit zien". Ze heeft een prachtig lichaam en is niet tevreden met haar borsten. Daar kan ze zelf niets aan veranderen, en dus wil ze dat door een arts laten doen. In mijn ogen is daar helemaal niets mis mee. Ja je moet je afvragen of je het geld, de pijn en de risico's er voor over hebt, maar als het antwoord daarop ja is dan is dat toch prima?
Voor mij heeft dat niets te maken met je lijf te gaan zitten omarmen en tevreden zijn met wat je hebt.
Kies een paar prachtige nieuwe borsten uit, en kom ons daarna maar jaloers maken met een mooie bikini foto 😉