Afhankelijk van waar ik slaap slaap ik aan boord slaap ik op het werk. Slaap ik thuis is het minimaal 20 minuten rijden, vaker 1/1,5u
Hoe lang ben jij onderweg van/naar je werk?
Ik ben ambulant begeleider, kom dus vooral bij mensen thuis. Gelukkig wonen we niet in een grote stad. Met fiets is mijn max 20 minuten fietsen.
[verwijderd]
2 trappen op
Op dinsdag en woensdag werk ik thuis dus dan heb ik geen reistijd. Op donderdag en vrijdag ga ik naar Zwolle. Met de auto een uurtje met het ov 1,5 uur van deur tot deur.
Ik zou het trouwens niet volhouden om dat naar Zwolle reizen 4x per week te moeten doen. 2x is meer dan genoeg. Ik werk thuis als ik de kinderen heb. Als ze bij hun vader zijn maakt t me niet zoveel uit
Bedankt voor de reacties!
Ik werk 4 dagen en blijf dat doen. Mijn werkgever is heel flexibel, ik kan komen en gaan wanneer ik wil. Ik werk standaard een dag thuis.
Ik ga het dus gewoon proberen, maar spannend blijft het! Vooral de terugreis en als ik de kinderen moet ophalen.
Nog geen 5 minuten, ik zou het prima op de fiets kunnen doen maar omdat ik vaak savonds werk ga ik in de auto. In het donker over boerenweggetjes is niet echt mijn ding
Toen ik nog werkte had ik eerst ook bijna geen reistijd, werkte in de stad waar ik ook woonde. Helaas verhuisde het werk op een gegeven moment en toen had ik van deur tot deur (van huis naar station, trein en lopen naar het werk) 75 minuten. Veel te lang.
Rietjesbeker Dan had je met de fiets moeten gaan
Nee zonder gekheid, maar ik werk dus op 10 minuten van huis, met de auto. Maar ik ga eigenlijk altijd met de fiets, zo'n 25 minuten is het dan. Als ik een keer met de auto ga mis ik echt een stuk in mijn hoofd