20 minuten. Is ook een luxe, weinig file. Maar ik zou het zelf niet anders willen. Ik vind auto rijden al niet leuk en OV nog erger, dus alles wat noodzakelijk reizen is vind ik stom
Hoe lang ben jij onderweg van/naar je werk?
Soms 50 minuten, soms 1,5 uur, soms 1 uur en soms werk ik thuis (verschillende locaties heb ik). Ik snap dat het langer is, maar ik vind 40 minuten echt niet lang. Heb je vaste tijden of kun je ook voor de file vertrekken bijvoorbeeld?
Met de fiets ben ik 40 min onderweg, met de auto tussen de 25-35 min. Ik vind dit prima te doen. Alleen we hebben een locatie op 10 min fietsen, ik vind het soms wel jammer dat ik daar niet zit haha.
Maar ik heb ook op 2.5 uur enkele reis gezeten 1,5 jaar lang en dat was echt teveel. Zonder files was het een kleine 2 uur rijden, maar ja, kom de randstad maar eens door zonder files. Het werk was ook niet echt flexibel. Kon er niet voor 8.30 in en mocht niet later dan 9.00 binnen zijn, ik reed dus 100% spits. Na 1,5 jaar ging letterlijk het lichtje uit.
Mijn werk is verhuisd naar den haag...ik ga om half 8 weg en ben 915 uur op het werk. Ik zou 40 min daarom niet veel vinden.
Ik kan wel 1 dag per week thuiswerken, dus daarom hou ik het nog wel even vol.
Hoeveel dagen per week ga jij dan werken?
15 tot 20 minuten in een dorp (en het is een internationale organisatie wat een geluk haha) waardoor ik alleen over landweggetjes binnendoor aan het rijden ben. Enige wat ik tegenkom is overstekende schapen of een tractor. Luxe dus! Daarnaast werk ik ook een dag thuis.
Tot nu toe altijd 20 minuten in een stad verderop gewerkt maar wel filegevoelig waardoor ik er zo een uur over kon doen. Was ook prima. Alles went het is alleen even herorganiseren. Al moet ik zeggen dat ik dit met kleine kids wel heel fijn vindt!
Afhankelijk van waar ik slaap slaap ik aan boord slaap ik op het werk. Slaap ik thuis is het minimaal 20 minuten rijden, vaker 1/1,5u
Ik ben ambulant begeleider, kom dus vooral bij mensen thuis. Gelukkig wonen we niet in een grote stad. Met fiets is mijn max 20 minuten fietsen.
[verwijderd]
2 trappen op
Op dinsdag en woensdag werk ik thuis dus dan heb ik geen reistijd. Op donderdag en vrijdag ga ik naar Zwolle. Met de auto een uurtje met het ov 1,5 uur van deur tot deur.
Ik zou het trouwens niet volhouden om dat naar Zwolle reizen 4x per week te moeten doen. 2x is meer dan genoeg. Ik werk thuis als ik de kinderen heb. Als ze bij hun vader zijn maakt t me niet zoveel uit
Bedankt voor de reacties!
Ik werk 4 dagen en blijf dat doen. Mijn werkgever is heel flexibel, ik kan komen en gaan wanneer ik wil. Ik werk standaard een dag thuis.
Ik ga het dus gewoon proberen, maar spannend blijft het! Vooral de terugreis en als ik de kinderen moet ophalen.
Nog geen 5 minuten, ik zou het prima op de fiets kunnen doen maar omdat ik vaak savonds werk ga ik in de auto. In het donker over boerenweggetjes is niet echt mijn ding
Toen ik nog werkte had ik eerst ook bijna geen reistijd, werkte in de stad waar ik ook woonde. Helaas verhuisde het werk op een gegeven moment en toen had ik van deur tot deur (van huis naar station, trein en lopen naar het werk) 75 minuten. Veel te lang.
Rietjesbeker Dan had je met de fiets moeten gaan
Nee zonder gekheid, maar ik werk dus op 10 minuten van huis, met de auto. Maar ik ga eigenlijk altijd met de fiets, zo'n 25 minuten is het dan. Als ik een keer met de auto ga mis ik echt een stuk in mijn hoofd
Nescio Vooral het moeten ophalen van de kinderen lijkt me heel vervelend, als je dan in de file staat. Heb je wel back up voor als je het een keer niet redt? En hoe laat kan je beginnen? Is het een optie om heel vroeg te beginnen (bv 7 uur) zodat je ook heel vroeg weer klaar bent? Dan heb je veel minder kans op files.
[verwijderd]
20 minuutjes met de auto.
'S Ochtends een kwartiertje.
Snoopy1979 Ja die mogelijkheden zijn er gelukkig wel. Echt back up heb ik niet, we hebben geen familie in de buurt en vrienden/kennissen hebben ook hun eigen zorgen/schema.
Nescio dat ken ik, heb ook wel eens hopeloos in de file gestaan met batterij van mobiel leeg... echt geen fijn gevoel!!
Normaal 25 minuten deur tot deur, ben vooral lang onderweg doordat de kinderen 's ochtends naar 3 locaties moeten. En een enkele keer dus naar Delft of Utrecht en dat is vanuit het zuiden (buurt van Eindhoven) geen pretje...
Als ik met de auto ga begin ik trouwens al om 7 uur en werk ik tot 15.30. Dan heb ik dus eigenlijk geen last van files. Daarbij gaan er niet zoveel mensen richting het oosten haha. Aan de andere kant van de weg is het drukker. Op de terugweg hetzelfde idee