[verwijderd] sorry Treez, maar mij ben je echt helemaal kwijt. Ik herken mezelf helemaal niet in de conclusies die je trekt op jou als persoon gericht, want ik ervaar deze discussie echt heel anders. Zoals ik het ervaar ben jij mij vooral aan het beschuldigen dat ik jou aanval of dingen persoonlijk maak, terwijl het enige waar ik moeite mee heb jouw woordkeuze is.
Jij bent volledig vrij om te geloven wat jij wil en dit aan jouw kind over te brengen op de manier hoe jij dat wil, maar ik vind persoonlijk de uitspraken 'dat is natuurlijk onzin' of 'je mening voor je houden' ongepast (voor op een forum).
Iets onzin vinden komt al heel anders over dan het neerzetten als een voldongen feit - dat het onzin is- , zeker in een discussie die gaat over een voor ieder persoonlijk onderwerp. Dat laat geen ruimte over voor een zinvolle discussie of een andere mening, vandaar dat ik aan je vroeg hoe je zou reageren als het je eigen kind betrof, maar daar heb je geen antwoord op gegeven -alleen aanvallen.
Maar goed, ik zeg al, dat is hoe ik dit ervaar, blijkbaar zie jij het anders.