Tantetil Ja snap ik! Ben al blij als ik 's ochtends een kop koffie kan drinken
Show je kapsel!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Dik, lang, veel en met een lichte slag.
[verwijderd] Jij doet stiekem 'show je harry potter trui' Die is leuk!!
Mooi!
Ik vind het zo knap dat mensen los haar kunnen hebben met hun kinderen in de buurt. Dat leidt bij mij constant tot pijn.
Tot afgelopen dinsdag had ik het ook zo lang, maar overdag altijd in een knotje of vlecht. Dinsdag gedoneerd aan stichtig haarwensen, dus nu heb ik alleen nog een kort staartje
[verwijderd]
Sevenof9 haha betrapt
fafa Dankje! Haha thuis bijna altijd in een knotje
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Sevenof9 Haha, precies! Ik was ook al geΓ―nteresseerder in de rest van die trui dan in het kapsel! Sorry @[verwijderd]
[verwijderd]
Schuurpapier Hier precies hetzelfde. Ik heb ook een enorm dikke bos haar, dat mooi krullend kan zitten, maar ook enorm kan pluuzen. Ik heb wel eens in het topic over de curly girl methode zitten lezen, maar ik zit er echt tegenaan te hikken om uit te zoeken hoe hetnprecies werkt, wat voor producten ik voor mijn haar moet aanschaffen en het uit te gaan voeren. Ik vind het zo'n gedoe! Terwijl ik wel denk dat het wonderen kan doen voor mijn kapsel.
Zucht.
[verwijderd]
[verwijderd] speciaal voor jou en @Sevenof9 dan
[verwijderd] Haha precies dat ja!
fafa haha vind ik ook, als ik mijn haar los heb denkt de jongste 'hee leuk daar kan ik aan trekken'.
Verder vind ik de dikte van mijn haar echt niet leuk, kan ook geen laagjes hebben want dan heb ik helemaal een coupe alsof t ontploft is