Tantetil Ja stom kind! Haha ja dat denk ik ook! Heb er alleen nog geen zin in. Tenzij het me op een presenteerblaadje voorgehouden wordt whaha, erg hè. Maar ben even te moe in m'n hoofd om dat allemaal voor mezelf uit te zoeken. Iets met ADD troubles haha..

Manque Tnx! Maf kind is het, haha. Echt tof jouw korte coupe, staat je heel goed!!

Edit: ook dat mΓ©ga korte stond je tof trouwens! Stoer, maar toch heel vrouwelijk πŸ™‚

Angel1980 Dankjewel πŸ‘€
    @Schuurpapier Dankje! Toch was dat wel 'hard' om te zien. Zeker met zo'n metalen schroef aan de zijkant eruit enzo, mensen vroegen zich af of ik ziek was. Een beetje haar staat toch wat gezelliger πŸ™‚

• [verwijderd]

Dit is de meest recente die ik heb, moet wel heel nodig naar de kapper πŸ™ˆ
      Superstijl dus, kan er niet meer van maken..

Schuurpapier

Mooi! 😍

Ik vind het zo knap dat mensen los haar kunnen hebben met hun kinderen in de buurt. Dat leidt bij mij constant tot pijn. πŸ˜–

Tot afgelopen dinsdag had ik het ook zo lang, maar overdag altijd in een knotje of vlecht. Dinsdag gedoneerd aan stichtig haarwensen, dus nu heb ik alleen nog een kort staartje 😊

Dahlia 😊 Ik vrees dat ik ruzie krijg met mijn man als ik afstand doe van mijn haar πŸ˜„

• Dahlia hebben hierop gereageerd.
            • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sevenof9 Haha, precies! Ik was ook al geïnteresseerder in de rest van die trui dan in het kapsel! 😁 Sorry @[verwijderd]