Iedereen vindt mijn bericht leuk en niemand showt zijn kapsel
Show je kapsel!
Deze pluizige bos zit meestal zo op mijn hoofd
Ik heb een heel saai kapsel en hele erge uitgroei. Morgen eerst naar de kapper
Dinsdag naar de kapper, dan ga ik wel showen
Het is niet veel soeps op deze lengte maar goed, ik doe wel mee
Tantetil En een witte buffetkast. FOEI!
Manque snel gegroeid he, ik vind dit ook leuk staan hoor!
Heb niet echt fatsoenlijke foto's. Heb eigenlijk behoorlijk wat krul en dik haar. Kan er niks mee. Heb het wat in een punt geknipt en 3x per jaar laat ik het bijpunten en weer 'in model' knippen
Schuurpapier hahaha die eerste foto! Ik denk dat als je de curly girl methode doet, je veel meer krullen zal krijgen.
Schuurpapier Hihihi die eerst foto!
Maar mooie krullen hoor!
@Tantetil jij ook al van die mooie krullen!
Tantetil Ja stom kind! Haha ja dat denk ik ook! Heb er alleen nog geen zin in. Tenzij het me op een presenteerblaadje voorgehouden wordt whaha, erg hรจ. Maar ben even te moe in m'n hoofd om dat allemaal voor mezelf uit te zoeken. Iets met ADD troubles haha..
- Bijgewerkt
Manque Tnx! Maf kind is het, haha. Echt tof jouw korte coupe, staat je heel goed!!
Edit: ook dat mรฉga korte stond je tof trouwens! Stoer, maar toch heel vrouwelijk
- Bijgewerkt
Angel1980 Dankjewel
@Schuurpapier Dankje! Toch was dat wel 'hard' om te zien. Zeker met zo'n metalen schroef aan de zijkant eruit enzo, mensen vroegen zich af of ik ziek was. Een beetje haar staat toch wat gezelliger
Manque Ja, dat snap ik zeker! Wat dat betreft fijn dat het nu wat langer is dus!
Schuurpapier het is mij ook teveel werk hoor. Ik maak het wel helemaal nat en dan spul erin en scrunchen, maar ja het is altijd maar weer afwachten hoe het opdroogt...
[verwijderd]
Dit is de meest recente die ik heb, moet wel heel nodig naar de kapper
Superstijl dus, kan er niet meer van maken..
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[En weer weg.]