Ik heb een heel saai kapsel en hele erge uitgroei. Morgen eerst naar de kapper ๐Ÿ˜ฌ

Heb niet echt fatsoenlijke foto's. Heb eigenlijk behoorlijk wat krul en dik haar. Kan er niks mee. Heb het wat in een punt geknipt en 3x per jaar laat ik het bijpunten en weer 'in model' knippen ๐Ÿ˜‰

Tantetil Aw dankjewel ๐Ÿ™‚ Nu vind ik het ook nog wel okee.
    Maar het gaat de komende tijd wel een uitdaging worden om er wat van te maken, want het begint her en der te krullen (naar boven en naar buiten, precies wat je niet wil) ๐Ÿ˜

Schuurpapier hahaha die eerste foto! Ik denk dat als je de curly girl methode doet, je veel meer krullen zal krijgen.

Tantetil Ja stom kind! Haha ja dat denk ik ook! Heb er alleen nog geen zin in. Tenzij het me op een presenteerblaadje voorgehouden wordt whaha, erg hรจ. Maar ben even te moe in m'n hoofd om dat allemaal voor mezelf uit te zoeken. Iets met ADD troubles haha..

Manque Tnx! Maf kind is het, haha. Echt tof jouw korte coupe, staat je heel goed!!

Edit: ook dat mรฉga korte stond je tof trouwens! Stoer, maar toch heel vrouwelijk ๐Ÿ™‚

Angel1980 Dankjewel ๐Ÿ‘€
        @Schuurpapier Dankje! Toch was dat wel 'hard' om te zien. Zeker met zo'n metalen schroef aan de zijkant eruit enzo, mensen vroegen zich af of ik ziek was. Een beetje haar staat toch wat gezelliger ๐Ÿ™‚

• [verwijderd]

Dit is de meest recente die ik heb, moet wel heel nodig naar de kapper ๐Ÿ™ˆ
          Superstijl dus, kan er niet meer van maken..