Schuurpapier

Mooi! 😍

Ik vind het zo knap dat mensen los haar kunnen hebben met hun kinderen in de buurt. Dat leidt bij mij constant tot pijn. πŸ˜–

Tot afgelopen dinsdag had ik het ook zo lang, maar overdag altijd in een knotje of vlecht. Dinsdag gedoneerd aan stichtig haarwensen, dus nu heb ik alleen nog een kort staartje 😊

Dahlia 😊 Ik vrees dat ik ruzie krijg met mijn man als ik afstand doe van mijn haar πŸ˜„

• Dahlia hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sevenof9 Haha, precies! Ik was ook al geïnteresseerder in de rest van die trui dan in het kapsel! 😁 Sorry @[verwijderd]

• [verwijderd]

Schuurpapier Hier precies hetzelfde. Ik heb ook een enorm dikke bos haar, dat mooi krullend kan zitten, maar ook enorm kan pluuzen. Ik heb wel eens in het topic over de curly girl methode zitten lezen, maar ik zit er echt tegenaan te hikken om uit te zoeken hoe hetnprecies werkt, wat voor producten ik voor mijn haar moet aanschaffen en het uit te gaan voeren. Ik vind het zo'n gedoe! Terwijl ik wel denk dat het wonderen kan doen voor mijn kapsel.

Zucht.

Tantetil klopt πŸ˜‰ Gaat met ups en downs, ben soms echt nog aan het zoeken naar de juiste combinatie. Zo heb ik nu weer verkeerde shampoo gekocht en vanmorgen ook nog douchegel in mijn haar gedaan πŸ˜‚ Het was vroeg πŸ€¦β€β™€οΈπŸ˜„

fafa haha vind ik ook, als ik mijn haar los heb denkt de jongste 'hee leuk daar kan ik aan trekken'.

Verder vind ik de dikte van mijn haar echt niet leuk, kan ook geen laagjes hebben want dan heb ik helemaal een coupe alsof t ontploft is πŸ™„