[verwijderd] Bedankt voor je lieve woorden. Het is inderdaad vermoeiend om voor de buitenwereld te doen alsof alles '' oke '' is maar het is precies zoals je zegt, het vergt nog meer energie om continue uit te moeten leggen hoe het gaat. En ik weet dat ze het allemaal goed bedoelen maar soms ben ik moe van het praten en dan wil ik er niet over praten. Misschien is het ook een soort ontkenning ofzo, ik wil gewoon niet ziek zijn want dat past gewoon niet bij mij, ik ben een bezig bijtje en was tot een jaar geleden nog nooit zo ziek als hoe ik nu ben en dat stoort mij ook enorm.
@[verwijderd] Ze zijn het er wel over eens dat mijn vitamine tekort door de GBP komt inderdaad. Maar het bloed wat niet helemaal in orde is en de pijnlijke buik van de laatste tijd zou volgens hun daar niet echt mee te maken kunnen hebben. De pijnlijke plek blijft rechts onder mijn navel zitten, echt op de plek waar je een blinde darm ontsteking hebt. Ze hebben wel wat poliepjes op mijn darm gevonden maar dat waren geen slechte poliepjes.
@Eenkadootje Ik moet nu eerst 1x pw en moet dan volgende maand kijken of dat effect heeft, heeft dat geen effect dan zal het hoogstwaarschijnlijk meer gaan worden. Mijn waarde lag op 110 toen ik er aan begon, geen idee wat het nu is want moet over een paar weken pas weer bloed prikken.
@[verwijderd] Ik hoop het eerlijk gezegd nog niet hahaha maar weet eigenlijk niet wanneer dat kan beginnen. Ben nu 34, voel mij oud en totaal niet jong hahaha. Maar daar heb ik mij eigenlijk niet echt in verdiept moet ik eerlijk zeggen.