@Lovely83 Nou dat hoop ik inderdaad ook want dit is echt heel vervelend. Heb nu sinds vanmiddag ook echt het gevoel alsof de banden in je buik strak staan, heel apart gevoel. Dat opgeblazen gevoel blijf ik ook houden maar je ziet aan de buitenkant niet dat het opgezwollen is, heb geen dikke buik. Was vorige week ook extreem ongesteld en normaal heb ik een normale cyclus maar deze kwam 1,5 week te vroeg, ook zoiets aparts. Maar goed, dat komt dan misschien omdat mijn lichaam gewoon van slag is ofzo.
[verwijderd] Ik ben inmiddels wel gewoon weer thuis gelukkig maar had het er inderdaad wel even moeilijk mee. Had een waslijst aan taakjes voor de mannen gemaakt en moet zeggen, daar hebben ze zich netjes aan gehouden ;-)
@Mary nee die doen ze niet, ze hadden op de eerste echo wel een kleine verdikking gezien in de dikke darm maar het was voor hun niet dusdanig nodig om zo'n onderzoek te laten doen. Inmiddels hebben we de uitslagen ook binnen van de ontlasting en ook daar hebben ze niets kunnen vinden, geen virus of andere gekke dingen, ze snappen ook niet waar de diaree vandaan komt. Nu moet ik weer nieuwe ontlasting inleveren en gaan ze weer verder zoeken.
Ik ga zo maar even lekker met de hond naar het strand in het zonnetje zitten, even wat vitamine D kweken.