Bedankt voor jullie interesse dames. Het gaat redelijk, ik sta op de automatische piloot om heel eerlijk te zijn. Ben momenteel met vitamine B12 injecties bezig, moet nu 5 weken lang iedere week een injectie en daarna maandelijks en dat dan levenslang.
Helaas is mijn bloed nog steeds niet helemaal in orde maar ze kunnen er de vinger niet op leggen waar het precies vandaan komt :-( Voel mij nog steeds extreem moe en zou de hele dag wel kunnen slapen maar dat kan niet. Ik probeer daarom ook gewoon naar de buiten wereld te doen alsof het wel oke is maar diep van binnen jank ik. Ik ben zo klaar met het niet weten wat er aan de hand is, het is zo frustrerend om wekelijks je bloed af te moeten geven en dan weer te horen te krijgen dat ze weer niets hebben kunnen vinden.
Ik ben de afgelopen twee maanden ook extreem ongesteld geweest, beetje het idee wat je hebt als je net bent bevallen. Ik heb dat in al die jaren dat ik al ongesteld ben geweest nog nooit in deze mate gehad ( ja na de bevalling maar niet in mijn normale cyclus ) nu moet ik dus binnenkort ook naar de Gyn om het daar verder te laten onderzoeken.
Mijn emmertje is bijna vol maar wat ik al zei, ik doe voor de buitenwereld alsof alles oke is. Ik werk gewoon weer ( gelukkig wel vanuit huis ) ik ga gewoon weer naar de Fysio, probeer gewoon de boodschappen weer te doen etc etc. Als ik de jongste om 19:30u op bed heb gelegd val ik vrijwel direct in slaap, als mijn man mij niet wakker maakt dan zou ik zo door slapen tot de wekker weer gaat.
Ik ben moe, ben op, ben er klaar mee. Blegh :-(
Maar goed, het zonnetje gaat deze week weer lekker schijnen dus daar ga ik van genieten en over 2 weken ga ik een paar dagen met een vriendin naar Schotland dus dan ben ik even weg uit alle stress, ik blijf positief en blijf lachen.