Trees dankjewel voor je review 😁
Trees de vormgeving vind ik prachtig. Er wordt heel veel aangestipt, maar wel heel overzichtelijk
Ik heb de tarot versie van haar, dat was ook de reden dat ik deze wilde. Die is inderdaad ook lekker duidelijk en omvat veel verschillende onderwerpen.
Ik neig inderdaad ook naar dingen als jaarwiel en feesten, en van kruiden weet ik nog helemaal niks, behalve lavendel = rustgevend en giftig voor katten 😆
Ik heb nog geen idee of ik iets wil gaan doen met spreuken en magie. Ik merk dat ik weer neig naar mijn gebruikelijke patronen: ik heb heel veel zin om een altaar in te richten, maar verder kom ik niet 🤣
Ik heb de afgelopen weken rondgesnuffeld in wat Facebookgroepen over wicca, en wauw, dat is de meest toxic cultuur die ik tot nu toe online gevonden heb. Het idee van spreuken om je ex terug te krijgen etc staat haaks op mijn idee van vrije wil, dus dat is echt een dikke NEE voor mij. Andere mensen beheksen voor eigen gewin kan ik echt helemaal niks mee. Brrr.
Maar goh, als er iets zit om innerlijke rust te vinden of vertrouwen te vergroten in bepaalde situaties ofzo wil ik best een led-kaarsje aan zetten 😆
Ik ben inmiddels nu zo'n 2 à 3 weken bezig met tarot, en ik merk dat ik het echt wel zinvol vind. Veel is nog leren uiteraard, maar er zijn ook echt wel dingen geweest die me aan het denken zetten. Het heeft me in ieder geval geholpen om uit mijn funk te komen, dus alleen daar ben ik al blij mee 😊
Welk deck heb je besteld?