[verwijderd] r momenteel heb ik een serieuze Sarina Bowen verslaving. Die schrijft boeken over knappe ijshockers met bindingsangst en appelboeren in Vermont die de hele dag werken zonder shirt en vervolgens de liefde bedrijven onder de sterrenhemel. Zeer diepzinnig allemaal
Ik ben ook meer smut aan het lezen. Ik was in Den of Vipers begonnen maar die vind ik wel erg heftig qua kinks en de kinks zelf doen niks voor me dus ben daar mee gestopt. Daarvoor heb ik Desperate Measures gelezen. Die vond ik nog wel aardig. Ga nu beginnen in The Savior’s Sister.
[verwijderd] The cruel prince was voor mij de druppel dat ik tijdelijk dus gestopt ben met het fantasy-genre, ik vond er echt geen zak aan
Ik weet dat het een enorme hype is, maar het was echt niks voor mij.
Van Matt Haig heb ik alleen De middernacht bibliotheek gelezen, verder nog aanraders?
Ow haha. Nou ben benieuwd of ik die een beetje leuk vind dan. Ik heb ook nog Robin Hobb liggen. Moet de hele apprentice serie nog lezen dus wie weet.
The Humans van Matt Haig is ook een aanrader! Weet niet hoe die in het Nederlands heet.