Toch6 Boodschappen want extra ijsjes en extra zout (chips) is best lekker met dit weer 😄 En 4 zwembanden en waterpistooltjes voor de kinderen. Oh ja, en 3 bootjes voor de waterbaan
[verwijderd] The ordinary serum was eindelijk weer op voorraad bij de Douglas dus flink wat ingeslagen!
[verwijderd] Bubblicious https://www.douglas.nl/Verzorging/Gezicht/Gezichtsserums/The-Ordinary-Serum_product_015520.html Verschil is echt enorm, heb een paar weken zonder gezeten omdat hij niet op voorraad was en dat wil ik nooit meer!
[verwijderd] Een fleecedeken. Gewoon voor het geval dat ik het koud krijg vandaag door te veel ijsjes ofzo 🙈 En deze 2 keer:
Tantetil [verwijderd] echt??? Ik vind die kussens echt superleuk. Dinsdag even naar de Primark in mijn pauze!
Deliana Wil ook nog een paar blauwe Panama Jacks hebben. Vorige jaar ook al, maar ik vind ze te duur.... Nu heb ik een kortingskaart van Bol liggen van 50 euro en zag ik dat ze daar ook zijn. Misschien dat ik ze toch gewoon nog ga bestellen.... 🤔
Pimpelmeesje Deliana toevallig had ik het hier gister onder met de fysio, die had ze. Lopen als sloffen zegt ze..
Bloem Een bult nieuwe kleding... nieuwe baan dus echt perse nodig😜... korte jurk, twee vestjes, 2 capribroeken, 2 blouses, 2 armbanden, 2 lange jurken, tuniek. Was 50% korting in een hele leuke winkel dus daar heb ik even mijn slag geslagen😊
Bloem [verwijderd] je bedoelt van mijn kleding... geen idee hoe je die plaatst... en te lui om te knippen en uit te zoeken... hahaha
[verwijderd] Een boek over dinosauriërs, tijdperken waarin ze leefden, officiële namen, aanverwante van dinosauriërs voor mijn zoontje. Vandaag samen bekeken. Heel wat tongbrekers om uit te spreken. Erg leuk, hahahahaha. Nu wil mijn zoon naar allerlei musea om dino botten te bekijken 🤓