Honkeytonk [verwijderd] leuk! Welk model.is het? Ik heb ook 15 jaar oude tevas waar ondertussen een gat in de zool is gekomen 😭🙈 en ze waren ook niet echt mode bewust haha.
[verwijderd] Rietjesbeker ze zitten heerlijk (ik wil ze nu al niet meer uit doen) en deze zijn 10x beter qua uiterlijk dan mijn oude teva’s.
[verwijderd] Een fles gin, een fles tonic, een zak ijsklontjes en een paar biologische citroenen. Tijd voor een meidenavond...En dat op een door de weekse dag 🙊🙈
Rietjesbeker [verwijderd] ja, ze zitten echt lekker, ik leef erop in de vakanties (mag op het werk niet)
[verwijderd] Rietjesbeker ik heb ze oa voor het werk gekocht. Ik heb mazzel dat ik ze juist tijdens het wandelen goed kan gebruiken als het warm is ipv wandelschoenen. Ik ga ze ook zeker weten veel in de vakantie gebruiken. Honkeytonk deze https://www.kathmandu.nl/teva-verra-women-s-1006263-blk-000650 uiteraard in de aanbieding 😜
[verwijderd] Een fuchsia shirt van Vanilia op Marktplaats. Eigenlijk zou ik ook mijn King Louie rokje van United Wardrobe moeten hebben maar dat is een gebed zonder eind.
Bloem Nieuw pumps... koopje €35 euro en van Gabor 🥳Kleur ging eruit en ik vind die juist heel leuk. Beetje bronsachtig.
[verwijderd] Een zak piemeldrop, omdat de kinderen die hilarisch vinden en ik een ontaarde moeder ben die ze dat gewoon geeft 🙈