Jessie80 Naast een stapel shirts ook deze broek. Ben aan het twijfelen of hij niet net te strak zit op het breedste deel van mijn heupen... Let niet op de rommel in de badkamer đ
[verwijderd] En nog kilo's en kilo's fruit en ijsjes vanmorgen bij de Jumbo. Hittegolf... Wij zijn klaar voor je!
[verwijderd] Een Dyson ventilator. Wilde die vorig jaar al maar was toen te vrekkig. Nu komt ie hopelijk dinsdag als we terug zijn van de camping.
Toch6 Boodschappen want extra ijsjes en extra zout (chips) is best lekker met dit weer đ En 4 zwembanden en waterpistooltjes voor de kinderen. Oh ja, en 3 bootjes voor de waterbaan
[verwijderd] The ordinary serum was eindelijk weer op voorraad bij de Douglas dus flink wat ingeslagen!
[verwijderd] Bubblicious https://www.douglas.nl/Verzorging/Gezicht/Gezichtsserums/The-Ordinary-Serum_product_015520.html Verschil is echt enorm, heb een paar weken zonder gezeten omdat hij niet op voorraad was en dat wil ik nooit meer!
[verwijderd] Een fleecedeken. Gewoon voor het geval dat ik het koud krijg vandaag door te veel ijsjes ofzo đ En deze 2 keer: