[verwijderd] Toch6 in principe is het voor rust, bescherming en harmonie in huis, maar gevalletje baadt het niet dan schaadt het niet en is hij gewoon voor de sier đ
[verwijderd] Toch6 ja! Ze heeft er ook mini-varianten van die als ketting gebruikt kunnen worden, maar deze komt gewoon op het tv-meubel đ
[verwijderd] ik voel me down dus ik heb kleding voor de jongens gekocht. 3 truien en 2 t shirts Ook heb ik alle kerstcadeautjes besteld, die komen maandag (als het goed is) allemaal binnen. Nu zijn we arm...
[verwijderd] Sevenof9 natuurlijk: https://www.etsy.com/nl/shop/HocusPocusBySanne Jij hebt geen Facebook volgens mij he? Op haar pagina Hocus Pocus by Sanne plaatst ze ook dingen (zoals deze) die op aanvraag gedaan kunnen worden.
Rietjesbeker Ik dook even in de sinterklaas rol en kocht sloffen voor mijn man. Hele degelijke,zoals mijn vader ze ook heeft. Maar ja, hij wordt volgende week ook al 40, dus dan mag hij best degelijke sloffen.
[verwijderd] Sevenof9 nee die staan niet op de site, maar als je contact op neemt met haar en zegt dat Jade je gestuurd heeft weet ze wel wat je bedoelt!