Rietjesbeker Ik heb last van mijn arm, en dat is flink verergerd sinds ik Zappsport met Nathan Rutjes heb gedaan. Ik kan 'm niet strekken zonder pijn en toen ik dat mijn moeder toonde, zei ze dat het leek alsof ie uit de kom is Maar inmiddels heeft m'n zusje beoordeeld dat dat niet zo is, gelukkig.
Willekeurige gedachtes / random thoughts
Vulpen hahahahaha! Maar gelukkig is ie niet uit de kom!
[verwijderd]
[verwijderd] haha, dat is wel heel erg toevallig want ik wilde net gaan kijken hoe laat de ikea morgen komt dus ondanks dat het oud is is het net zo relevant
Waarom bevat mijn leven uit zo'n disproportioneel groot deel was?
Solliciteer uiterlijk 3 juni staat er bij de vacature.
Betekent dat, dat ik ook nog op 3 juni kan solliciteren of heb ik tot 2 juni de tijd?
Marshmallow 3 juni ook nog
- Bijgewerkt
Marshmallow Ik zou voor de zekerheid 2 juni aanhouden.
@Tantetil Ik kan 'm vooral niet strekken maar denk nu toch eigenlijk dat dat altijd al zo was en dat ik mijn arm wat overbelast heb door het thuiswerken en het ronddragen van kinderen. Als de jongste nou eens leerde lopen...
Marshmallow ik zou 2 juni aanhouden!
Thnx ik ga 2 juni aanhouden!
Marshmallow Ik geef je dadelijk ff feedback via de mail.
Gedaan Marshmallow
Hoewel ik meer of minder 'in mn lijf' kan zitten, heb ik wel altijd het gevoel dat mijn 'zelf' of mijn gedachten in mn hoofd zit/zitten.
Heeft iedereen dat, en zou je dan ook zo voelen als je helemaal niets weet van anatomie?
Pimpelmeesje Mijn ‘zelf’ zit voor mij in m’n borstkas. Daar voel ik alles.
[verwijderd]
Vulpen
Ik zie mijn gedachten niet als wie ik ben. Ik heb gedachten, maar ben ze niet.
Voor mij zit mijn zelf ook in mijn borstkas.
Ik vraag me af of het verschil tussen voelen waar je 'zelf' zit ook iets zegt over je persoonlijkheid, of je bijvoorbeeld beslissingen neemt op basis van je hoofd of je hart.