[verwijderd]
Schuurpapier Hartstikke bedankt. Dat vind ik lief en het doet me goed. Ook van iMoeder.
Schuurpapier Hartstikke bedankt. Dat vind ik lief en het doet me goed. Ook van iMoeder.
[verwijderd] Heel goed. Ik zou zeggen, geef die bitch een naam!
iMoeder Haha, misschien moet ik een topic openen in het subforum over namen, waarin mensen suggesties kunnen doen!
[verwijderd] Die is echt fantastisch!
Het zou bij mij ook wel werken denk ik. Gewoon hardop tegen jezelf zeggen, βNu even niet Gerda! En nou op tiefen!β
Ik gebruik sinds kort trouwens ook de tip van Mel Robbins weer. Dat als je er tegenop ziet om iets te doen, zoals uit bed komen. Dan moet je aftellen, en bij 0 doe je het. Ik ben in de quarantaine best wel lusteloos geworden en het helpt.
https://www.facebook.com/188756764481465/posts/3461160570574385/
Als het dragen van mondkapjes dan toch alleen maar om de signaalfunctie gaat, lijkt het me leuker als we allemaal een kroon gaan dragen...
Als ik nou per ongeluk het raam breek, dan komen ze een nieuwe zetten en hoef ik niet al die kutsprookjesboom-stickers eraf te pulken
[verwijderd] nagellak remover proberen
[verwijderd] fΓΆhn erop zetten
[verwijderd] ja dat is ook nog een optie
Ik wéét dat het niet bewust ging, maar ik zweer dat de kat net 'mama' tegen me zei
[verwijderd]
Weet je wel zeker dat jouw kat niet Mevr Norks is?
Uilenmama wie weet
Kunnen dieren ook bekkeninstabiliteit krijgen tijdens een zwangerschap?
Toch6 vast wel. Maar ik denk een stuk minder omdat bij veel dieren het jong en de vruchtzak niet op de bekken rusten zoals bij ons. Zelfs apen lopen niet echt op 2 benen.
Ik denk dan wel weer dat zij meer rugpijn hebben dan wij
goeie vraag, haha
[verwijderd] Sterker nog: niet alleen rusten het jong en de vruchtzak niet op het bekken, ook het hele bovenlichaam rust niet op het bekken. Dat scheelt natuurlijk enorm aan gewicht.