• [verwijderd]

Ik ben weer begonnen met Spaans te leren, dus tegen de tijd dat de quarantaine voorbij is ken ik voldoende Spaans om een hotel te vinden en een overval te plegen πŸ’ͺ

Nimue ik krijg ook witte vlekken bij te snel opstaan enz.
Ik heb overigens ook wel eens last van oogmigraine en dat begint ook met witte /wazige vlekken bij mij.

• Nimue hebben hierop gereageerd.

Sweetl ooh mhh zal het daar iets mee te maken hebben? Ik heb alleen voor zover ik weet geen migraine. Maar welkom bij #TeamWit!

14 dagen later
    • [verwijderd]

Als ik kan forummen tijdens het pannekoeken bakken en ik nog geen enkele pannenkoek heb laten aanbranden, zou ik dan voortaan ook met drie koekenpannen kunnen gaan bakken, i.p.v. twee, zodat ik sneller klaar ben? πŸ€”

[verwijderd]

Ja! Absoluut..

3 of 2. Is voor de volleerd pannekoeken baskster geen enkel probleem...

Ik kan het ook met 3 pannen, wijn drinken en kletsen tegelijkertijd 😝.
      Val ik nu onder expert pannekoek bouwer..

• [verwijderd]

Famofthree Aan de andere kant, als ik dan met drie pannen bak, kan ik waarschijnlijk niet meer forummen tijdens het bakken. Wil ik dat er voor opgeven? πŸ€£πŸ€”

• [verwijderd]

Overigens zou ik dan eerst een derde koekenpan aan moeten schaffen. 😬

• [verwijderd]

Snapt iemand dit? De levering staat op morgen, maar het bolletje al op onderweg. Kan ik hem nu toch al vandaag verwachten of moet ik gewoon uit blijven gaan van morgen?

Gek er staat wel echt 30 april bij. Daar zou ik vanuit gaan!

• [verwijderd]

Louelle81 nou, ik wil het echt niet vandaag! 😱
          Dan blijven ze vannacht maar op de parkeerplaats staan hoor!
          Heb net alles leeg moeten ruimen om plek te maken, meubels verschoven, ik ben kapot en wil Netflixen. Moet er niet aan denken nu nog even al die kasten naar boven te gaan sjouwen 😬

Vulpen vanuit Oosterhout? πŸ€”

• [verwijderd]

Louelle81 haha normaal gesproken zou dat inderdaad echt iets voor mij zijn hoor πŸ˜‚
            Alleen vandaag even niet.

5 dagen later
            • [verwijderd]

Gezien de hoeveelheid conversaties in mijn pb die over behang gaan, wordt het misschien eens tijd mijn gebruikersnaam aan te passen naar @behangoholic ofzo πŸ€”πŸ˜‚

• [verwijderd]

[verwijderd] Haha! πŸ˜‚

Of misschien een topic openen waar iedereen advies kan vragen over behang. Dan kunnen mensen dat lezen en hoef je ook niet steeds hetzelfde te schrijven. πŸ˜‰

25 dagen later

Als mijn arm echt uit de kom is, is dat de schuld van Nathan Rutjes!