Nimue de keren dat ik flauw viel, ging ik gewoon zo hop op de grond. Ik zie wel eens van die sterretjes als ik te snel opsta.

• [verwijderd]

Tantetil Ik zie wel eens van die sterretjes als ik te snel opsta.

Dit heb ik ook, maar dan geen sterretjes maar echt flinke zwarte vlekken (vlinders).
    Ik ben in mijn leven misschien twee keer flauwgevallen en dat is zo lang geleden dat ik echt niet meer weet of ik zwart of wit voor de ogen zie.

Ik probeer ook te bedenken wat ik zie als ik flauw val. Maar ik herinner mij het niet achteraf. Eerder geluiden die ineens heel ver weg lijken en ik voel mijzelf wegzakken, maar of en wat ik zie geen idee.

Ik zag wel zwarte vlekken. Ik dacht dat ik blind werd net zoals Beer Ligthart. En toen viel ik op de grond. Gelukkig maar 1x meegemaakt, vond het eng.

Blue Heb je ook weleens vlekken voor je ogen als je te snel op staat en even duizelig bent? Is het dan ook wit?

Ja dat heb ik altijd, ik heb orthostase, maar dan wel wit inderdaad. Maar bij de kenmerken van orthostase staat ook zwart voor de ogen worden.
    Ik zal wel de enige zijn die wit zietπŸ˜‚

• Blue hebben hierop gereageerd.

Nimue ben je niet misschien kleurenblind? 😜

• Nimue hebben hierop gereageerd.
        • [verwijderd]

Ik ben weer begonnen met Spaans te leren, dus tegen de tijd dat de quarantaine voorbij is ken ik voldoende Spaans om een hotel te vinden en een overval te plegen πŸ’ͺ

Nimue ik krijg ook witte vlekken bij te snel opstaan enz.
        Ik heb overigens ook wel eens last van oogmigraine en dat begint ook met witte /wazige vlekken bij mij.

• Nimue hebben hierop gereageerd.

Sweetl ooh mhh zal het daar iets mee te maken hebben? Ik heb alleen voor zover ik weet geen migraine. Maar welkom bij #TeamWit!

14 dagen later
          • [verwijderd]

Als ik kan forummen tijdens het pannekoeken bakken en ik nog geen enkele pannenkoek heb laten aanbranden, zou ik dan voortaan ook met drie koekenpannen kunnen gaan bakken, i.p.v. twee, zodat ik sneller klaar ben? πŸ€”

[verwijderd]

Ja! Absoluut..

3 of 2. Is voor de volleerd pannekoeken baskster geen enkel probleem...

Ik kan het ook met 3 pannen, wijn drinken en kletsen tegelijkertijd 😝.
            Val ik nu onder expert pannekoek bouwer..

• [verwijderd]

Famofthree Aan de andere kant, als ik dan met drie pannen bak, kan ik waarschijnlijk niet meer forummen tijdens het bakken. Wil ik dat er voor opgeven? πŸ€£πŸ€”

• [verwijderd]

Overigens zou ik dan eerst een derde koekenpan aan moeten schaffen. 😬

• [verwijderd]

Snapt iemand dit? De levering staat op morgen, maar het bolletje al op onderweg. Kan ik hem nu toch al vandaag verwachten of moet ik gewoon uit blijven gaan van morgen?

Gek er staat wel echt 30 april bij. Daar zou ik vanuit gaan!

• [verwijderd]

Louelle81 nou, ik wil het echt niet vandaag! 😱
                Dan blijven ze vannacht maar op de parkeerplaats staan hoor!
                Heb net alles leeg moeten ruimen om plek te maken, meubels verschoven, ik ben kapot en wil Netflixen. Moet er niet aan denken nu nog even al die kasten naar boven te gaan sjouwen 😬

Vulpen vanuit Oosterhout? πŸ€”