fafa Ik val blijkbaar als een blok voor mooie britse accentjes. 😄 Wist ik zelf niet... tot ik een keer toevallig zo'n beetje alle beroemdheden die ik aantrekkelijk vindt terugvond in de "top 10 van mannen met een prachtig brits accent" Met Benedict Cumberbatch op één. Echt, die stem, veeg me op. 😍
Rietje88 Penn Badgley als hij niet in You gespeeld had. In plaats daarvan had hij wel in 50 shades of Gray mogen spelen
Hopsatee Josh Halloway, Barry Atsma, Max Thierry, Patrick Dempsey en Jesse Williams Overigens is het uiterlijk waarom ik ze aantrekkelijk vindt maar vaak ook om welke rol ze in een film of serie spelen. Teken voor mij dat ik dus een combi van bepaalde “innerlijke, of in dit geval een rol met kenmerken/eigenschappen van een personage” met uiterlijk belangrijk vindt...
[verwijderd] Dit vind ik toch wel een van de knapste mannen. Ik vind vaak getinte mannen of iig mannen met bruin haar aantrekkelijk. Maar karakter doet zeker daar aan toe, is die iets minder aantrekkelijk maar een heel leuk karakter kan ik me zeker aangetrokken voelen tot iemand Maar net zoals jesse Williams is toch favoriet.
Hopsatee [verwijderd] Jaaa een medestander! Ik vind hem het knapste op dit moment (ik heb m ook geplaatst haha)
Angel1980 Dit is voorlopig mijn lijstje. Ik zoek het vooral in mannen met donker haar, lichte ogen. Vrouw moet ik even langer over nadenken. Oja, huidige Johnny Depp vind ik vreselijk, maar vroegere... 😍
Puzzelstukje Angel1980 en wat kan die juvat dansen joh! En hij is ook echt nog heel aardig ook. Wel kieskeurig met eten🤣
[verwijderd] Mijn top lijstje in willekeurige volgorde. Het type stoute pretogen. Het liefst met een Schots accent 😍 Baarden zijn ook zwaar favoriet. Vrouwen: Stoere typetjes.
[verwijderd] [verwijderd] Het type stoute pretogen. Het liefst met een Schots accent 😍 Jaaa!!!! Maar dan met een beetje 1dags baard geen hele sik.
Sneeuwvlokjes [verwijderd] ik heb een collega die sprekend op Ragnar lijkt. Echt 2 druppels. Als hij op straat loopt (vooral in een grote stad) wordt ie om de haverklap gefotografeerd en gevraagd om een handtekening. Echt heel grappig. Ik val alleen zelf niet op het Ragnar-type. Gelukkig maar haha
Tantetil Ik hou dus totaal niet van die gladde types...ik hou van lekker groot en beetje wild haha en humor natuurlijk.
Pimpelmeesje Ik zie in het echte leven zelden mannen die ik erg aantrekkelijk vind. En als het dan al gebeurt is het vaak direct voorbij als ik ze heb horen praten 😅 De meeste mensen irl die ik aantrekkelijk vond werden pas aantrekkelijk na een goed gesprek. Daarbij is het toch een bepaalde zelfverzekerheid, en iemand die een echte passie voor iets heeft vind ik vaker aantrekkelijk.
[verwijderd] Oee, volg, volg!! Altijd goed dit 😃 Kom niet op meer zo ff haha.. Theo James, Ian Somerhaulder (perfectie deze 😎), de broertjes Hemsworth, en Chris Evans Vrouwen vind ik lastig.. Nikki Reed vind ik wel erg knap..
Lou-La Ondanks dat ik hetro ben vind ik mannen niet zo mooi. Ik val op charmante mannen met leiderschapsskills. Althans dat is de samenvatting van verleden tot heden. Mooie vrouwen vind ik Doutzen, Brigitte Bardot in haar jonge jaren, Katja Schuurman.
[verwijderd] Lou-La Ja, dat herken ik wel. Ik vind vrouwen qua uiterlijk ook vaak aantrekkelijker dan mannen. Als ik mannen aantrekkelijk vind, is dat ook vaak meer een bepaald type persoonlijkheid, dat een bepaald uiterlijk.