[verwijderd] Oee, volg, volg!! Altijd goed dit ๐ Kom niet op meer zo ff haha.. Theo James, Ian Somerhaulder (perfectie deze ๐), de broertjes Hemsworth, en Chris Evans Vrouwen vind ik lastig.. Nikki Reed vind ik wel erg knap..
Lou-La Ondanks dat ik hetro ben vind ik mannen niet zo mooi. Ik val op charmante mannen met leiderschapsskills. Althans dat is de samenvatting van verleden tot heden. Mooie vrouwen vind ik Doutzen, Brigitte Bardot in haar jonge jaren, Katja Schuurman.
[verwijderd] Lou-La Ja, dat herken ik wel. Ik vind vrouwen qua uiterlijk ook vaak aantrekkelijker dan mannen. Als ik mannen aantrekkelijk vind, is dat ook vaak meer een bepaald type persoonlijkheid, dat een bepaald uiterlijk.
Puzzelstukje Angel1980 en wat kan die juvat dansen joh! En hij is ook echt nog heel aardig ook. Wel kieskeurig met eten๐คฃ
Aries Ik heb het alleen met personages, Matthew uit Downton Abbey bijvoorbeeld. Maar als ik dezelfde acteur dan ergens anders in zie spelen dan vind ik die daarin soms weer helemaal niet aantrekkelijk.
Pilea Ik zie allemaal blanke mannen.... Dat kan natuurlijk niet ๐ Ik zal mijn eigen man buiten beschouwing laten maar Lenny Kravitz mag er ook zijn๐
Anouk2005 Ik vind lange mannen met een stoer uiterlijk en een klein beetje โ foutโ heel aantrekkelijk.
iMoeder Yaaaayyy, mn favorite topic. ๐ Volgens mij bijna hetzelfde lijstje als vorige keer, maar wat geeft het. Theo James, blijft toch mn nr 1 Sam Heughan Matthew Bomer Zach McGowan, zwaar fan van, vooral als Captain Charles Vane in Black Sails (alleen al die rol is het waard om die serie te kijken, staat op Netflix) Ed Westwick (meest bekend als Chuck uit Gossip Girl) Mariano Di Vaio Josh Halloway En deze, vrij onbekende, voetballer
Puzzelstukje Angel1980 Voor mijn werk moest ik een dag met hem doorbrengen. Dat was echt heel gezellig. Hij is echt heel aardig en kan echt heel goed dansen... ik heb de filmpjes er nog steeds van. ik moest hem voor een groot publiek aankondigen en we hadden afgesproken hoe we dit zouden doen. Later kwam een vriendin naar me toe zegt ze: ooh echt mijn knieรซn zouden het begeven als hij zo dicht bij mij zou staan. En ze zeiden nog meer wat ik hier niet neer zal zetten. Daarna ook even rondje meegereden in zn nieuwe auto.
iMoeder Ik vergeet steeds mensen.. ๐ Van de 'Salvatore broers' vind ik zelf Paul Wesley leuker dan Ian Sommerhalder. - En Kit Harington natuurlijk. Die staat vaak niet leuk op de foto, om de een of andere reden.
[verwijderd] Mooie mannen in dit topic. Ik val trouwens bij een man op een iets te grote neus vaak. Bijvoorbeeld Ronaldo vind ik niet aantrekkelijk. Maar dan de acteur van Black sails Captain Vane vind ik wel aantrekkelijk ( lang haar niet trouwens) Maar johnny Depp dan weer wel ondanks kleinere neus.
Sneeuwvlokjes [verwijderd] ik heb een collega die sprekend op Ragnar lijkt. Echt 2 druppels. Als hij op straat loopt (vooral in een grote stad) wordt ie om de haverklap gefotografeerd en gevraagd om een handtekening. Echt heel grappig. Ik val alleen zelf niet op het Ragnar-type. Gelukkig maar haha