[verwijderd] [verwijderd] Het type stoute pretogen. Het liefst met een Schots accent π Jaaa!!!! Maar dan met een beetje 1dags baard geen hele sik.
Hopsatee [verwijderd] Jaaa een medestander! Ik vind hem het knapste op dit moment (ik heb m ook geplaatst haha)
Tantetil Ik hou dus totaal niet van die gladde types...ik hou van lekker groot en beetje wild haha en humor natuurlijk.
Pimpelmeesje Ik zie in het echte leven zelden mannen die ik erg aantrekkelijk vind. En als het dan al gebeurt is het vaak direct voorbij als ik ze heb horen praten π De meeste mensen irl die ik aantrekkelijk vond werden pas aantrekkelijk na een goed gesprek. Daarbij is het toch een bepaalde zelfverzekerheid, en iemand die een echte passie voor iets heeft vind ik vaker aantrekkelijk.
[verwijderd] Oee, volg, volg!! Altijd goed dit π Kom niet op meer zo ff haha.. Theo James, Ian Somerhaulder (perfectie deze π), de broertjes Hemsworth, en Chris Evans Vrouwen vind ik lastig.. Nikki Reed vind ik wel erg knap..
Lou-La Ondanks dat ik hetro ben vind ik mannen niet zo mooi. Ik val op charmante mannen met leiderschapsskills. Althans dat is de samenvatting van verleden tot heden. Mooie vrouwen vind ik Doutzen, Brigitte Bardot in haar jonge jaren, Katja Schuurman.
[verwijderd] Lou-La Ja, dat herken ik wel. Ik vind vrouwen qua uiterlijk ook vaak aantrekkelijker dan mannen. Als ik mannen aantrekkelijk vind, is dat ook vaak meer een bepaald type persoonlijkheid, dat een bepaald uiterlijk.
Puzzelstukje Angel1980 en wat kan die juvat dansen joh! En hij is ook echt nog heel aardig ook. Wel kieskeurig met etenπ€£
Aries Ik heb het alleen met personages, Matthew uit Downton Abbey bijvoorbeeld. Maar als ik dezelfde acteur dan ergens anders in zie spelen dan vind ik die daarin soms weer helemaal niet aantrekkelijk.
Pilea Ik zie allemaal blanke mannen.... Dat kan natuurlijk niet π Ik zal mijn eigen man buiten beschouwing laten maar Lenny Kravitz mag er ook zijnπ
Anouk2005 Ik vind lange mannen met een stoer uiterlijk en een klein beetje β foutβ heel aantrekkelijk.
iMoeder Yaaaayyy, mn favorite topic. π Volgens mij bijna hetzelfde lijstje als vorige keer, maar wat geeft het. Theo James, blijft toch mn nr 1 Sam Heughan Matthew Bomer Zach McGowan, zwaar fan van, vooral als Captain Charles Vane in Black Sails (alleen al die rol is het waard om die serie te kijken, staat op Netflix) Ed Westwick (meest bekend als Chuck uit Gossip Girl) Mariano Di Vaio Josh Halloway En deze, vrij onbekende, voetballer