Volgens mij ben ik hier de enige die af en toe met mede schoolplein moeders een hapje gaat eten en naar de wijnbar gaat?
Nou woon ik ook in een nieuwbouwwijk met geel veel jonge gezinnen, zeker de helft van de ouders van het schoolplein heb ik wel eens in beschonken toestand gezien tijdens een plaatselijk festival of in een van de uitgaansgelegenheden hier.
Ik ken het roddelende huisvrouwen niveau gelukkig dus totaal niet.
Impopulaire meningen topic
[verwijderd]
Mary met sommigen ga ik wel prive om. Op een of andere manier lokt het schoolplein bij ons uit tot saaie en continue herhalende gespreksonderwerpen. In de wijnbar zijn het vaak toch wat leukere gesprekken .
[verwijderd]
Als ik het allemaal zo lees hou ik mijn hart vast voor als mijn kinderen straks naar school gaan.
Ik ben nogal direct en hou niet van roddelen
En ik kan over het algemeen sowieso al beter met mannen als met vrouwen
Dat gaat leuk worden whahaha
Volgens mij Hebben ze dan ook voor elke klas een groepsapp , zal ook vast leuk zijn ( not)
[verwijderd] Hier valt het reuze mee. Veel ouders staan rustig te wachten, lang niet iedereen staat te kletsen. Echte kliekjes heb ik nog niet gezien, maar misschien let ik niet goed op.
Een whatsappgroep hebben wij wel ja. Erg praktisch voor de klassenouders, om hulp te vragen en dingen door te geven. Gelukkig is die app meestal redelijk rustig. Weinig onzinnig geklets.
Ik blijf nooit lang op het schoolplein, krijg niks mee van zo’n sfeertje ofzo. Ook geen groepsapp. Lekker rustig
of mensen met ms
ik ga ook het liefst zo snel mogelijk weer weg. Allemaal oppervlakkig gedoe tegen elkaar. Terwijl onderling... pfff
Puzzelstukje Ja of als je blind bent of anderszins gehandicapt, daar had ik nog niet aan gedacht.
[verwijderd]
Hier geen whatsapp groepjes hoor. Mijn zoon zit inmiddels in groep 5 maar ik heb dat nog niet mee gemaakt. Klassenouders? Ook nog geen één keer mee gemaakt. Moet eerlijk bekennen dat ik om beiden niet echt rouwig ben
SYRV Hier kennelijk het volledige pakket : appgroep, klassenouders, luizenmoeders... de school doet (in elk geval in de kleuterklassen) ook regelmatig beroep op ouders of opa’s en oma’s. Er is geloof ik ook een tamelijk actieve MR en OV (ik ben niet zo vaak aan het helpen, heb nog een baan en op m’n vrije dagen een peuter thuis).
Maar gelukkig dus geen vervelende sfeer op het schoolplein, tenminste niet dat ik merk.
[verwijderd]
Mijn impopulaire mening is dat dit topic compleet off topic is gegaan
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik vind het raar als mensen een FB / insta account van / over / voor hun huisdieren hebben. Doe normaal zeg.
[verwijderd] ik vind dat net zo stom voor hun kind!!
[verwijderd]
Hopsatee ook stom ja!
Ik vind t stom als mensen hun kind als profielfoto hebben.
Ik vind een facebookaccount voor een (getrouwd) stel ook maar raar.
Mary Neehoor Ik spreek regelmatig af met een paar schoolplein moeders om wat leuks te doen. Kortgeleden heerlijk een nachtje weggeweest met een aantal
Roddelen kennen we hier niet van de schoolpleinen gelukkig. Het zal vast gedaan worden hoor, maar daar staat het schoolplein gelukkig niet om bekend