ik ga ook het liefst zo snel mogelijk weer weg. Allemaal oppervlakkig gedoe tegen elkaar. Terwijl onderling... pfff
Impopulaire meningen topic
Puzzelstukje Ja of als je blind bent of anderszins gehandicapt, daar had ik nog niet aan gedacht.
[verwijderd]
Hier geen whatsapp groepjes hoor. Mijn zoon zit inmiddels in groep 5 maar ik heb dat nog niet mee gemaakt. Klassenouders? Ook nog geen één keer mee gemaakt. Moet eerlijk bekennen dat ik om beiden niet echt rouwig ben
SYRV Hier kennelijk het volledige pakket : appgroep, klassenouders, luizenmoeders... de school doet (in elk geval in de kleuterklassen) ook regelmatig beroep op ouders of opa’s en oma’s. Er is geloof ik ook een tamelijk actieve MR en OV (ik ben niet zo vaak aan het helpen, heb nog een baan en op m’n vrije dagen een peuter thuis).
Maar gelukkig dus geen vervelende sfeer op het schoolplein, tenminste niet dat ik merk.
[verwijderd]
Mijn impopulaire mening is dat dit topic compleet off topic is gegaan
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik vind het raar als mensen een FB / insta account van / over / voor hun huisdieren hebben. Doe normaal zeg.
[verwijderd] ik vind dat net zo stom voor hun kind!!
[verwijderd]
Hopsatee ook stom ja!
Ik vind t stom als mensen hun kind als profielfoto hebben.
Ik vind een facebookaccount voor een (getrouwd) stel ook maar raar.
Mary Neehoor Ik spreek regelmatig af met een paar schoolplein moeders om wat leuks te doen. Kortgeleden heerlijk een nachtje weggeweest met een aantal
Roddelen kennen we hier niet van de schoolpleinen gelukkig. Het zal vast gedaan worden hoor, maar daar staat het schoolplein gelukkig niet om bekend
Mammielove Gelukkig zijn er dus nog meer scholen waar het zo te horen een gezellige boel is!
Toevallig ook in de randstad of dat niet?
muppet eens! Een e-mailadres als saschaenpeter@nep.nl ofzo ook.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik vind het belachelijk als mensen hun jonge kind feliciteren met zijn/haar verjaardag via social media. Zo van: "Lieve Lisa, vandaag ben je al weer 5! Gefeliciteerd lieverd, papa en mama houden van je!" Serieus?! Zit je kind van 5 op social media? Nee! (Mag tenminste hopen van niet.) Je kind zal het niet zien, dus voor wie zeg je dat?! Schrijf dan gewoon: "Vandaag is onze Lisa alweer 5 jaar geworden! Wat zijn we trots op haar!"
[verwijderd]
Ik vind het belachelijk dat bloedonderzoeken tijdens zwangerschap niet in basispakket zitten
[verwijderd]
[verwijderd] of dat ze vanuit hun kind schrijven.
Ik ben vandaag met mama naar babyzwemmen geweest , ik vond het erg leuk.
Ik kon het erg goed vinden met de juf en we gaan volgende week weer.
Ik vind het super leuk om te spetteren in het water
En ja dit gebeurd, zo iemand had ik op FB ( met de nadruk op HAD)
[verwijderd] Ik vind het sowieso belachelijk dat we in Nederland ons rot betalen aan premie voor de zorgverzekering, daarbij nog een eigen risico hebben, en dat een hoop dingen niet eens in het basispakket vallen zodat je nog eens een extra aanvullende verzekering nodig hebt.
In andere landen betaal je veel minder, en is de zorg nog beter geregeld ook.
Ik vind sneu echt een verschrikkelijk woord. Vraag me niet waarom, tis een normaal woord maar ik krijg er de kriebels van.
Als iemand zegt of schrijft oh wat sneu voor je kindje of voor jou of wat dan ook dan wordt ik helemaal
[verwijderd]
Dahlia dat heb ik met zoontje of dochtertje. Maar vooral van het woord zoontje wordt ik zo kriegel.
gebruik gewoon zoon en dochter. Volstaat prima.