Toch6 daarom stond er, over het algemeen. De meeste mensen wonen in een gewoon doorsnee nederlands huis.
Impopulaire meningen topic
Torretjeee Mijn kinderen waren toen baby, die laat je toch niet bovenaan de trap spelen zonder hekje?
Torretjeee Oh en dat goed een half uur lang? Hier hielden ze dat niet vol hoor, werd er niet gezelliger op
Hier ook geen traphekjes, maar denk echt dat het vooral ligt aan hoe de situatie jn huis is. De trap is hier op de gang, dus de tussendeur zit dicht en kans is dus veel kleiner dat ze naar boven glippen.
En boven aan de trap hebben wij een plateau, waarnaar er dus nog 2 treden de andere kant op gaan. Als ze van bovenaan dus vallen, vallen ze 2 treden naar beneden.
Snoopy1979 meestal is dat niet gezellig nee . Ik moet dan ook bekennen dat ik eigenlijk nooit kook hier in huis. Soms kan het niet anders al mijn vriend een late dienst heeft. Ik doe alle voorbereiding zoals groente enzo snijden dan in de middag als hij op bed ligt. Dan duurt het koken zelf ook niet zo lang.
Snoopy1979 mijn oudste toen hij een baby was, zetten ik altijd in de wasmand met wat speelgoed bleef keurig zitten. Mijn jongste van nu 14 maanden is van een ander kaliber en die zetten ik in zijn bedje, of ik ging douche terwijl hij nog sliep. Nu laat ik hem gewoon spelen.
[verwijderd]
Snoopy1979 Klaarstaan met de plantenspuit of emmer water. En als dat niet helpt schrikdraad spannen...
[verwijderd]
Wij hebben ook geen traphekjes. Wonen in een drive in woning en op de verdieping van de woonkamer zijn de trappen afgesloten met deuren, boven is er niks.
Ik denk dat ik vaker met kind en al van de trap af ben gevallen, dan dat zij zelf is gevallen op de trap.
Dochter kon namelijk of met een maand of 8-9 zelf de trap op en af (met begeleiding uiteraard).
Straks met een 2e kijken we wel of een traphekje nodig is.
Ik vind dat iedereen zelf een keuze hierin moet maken!
Met traphekjes kunnen ook ongelukken gebeuren door het niet goed sluiten of zoals hier ook al wordt aangegeven kinderen die er toch wel op klimmen.
Ik vind het bijzonder dat ouders hun kinderen langer bij de opvang of oppas laten dan nodig is.
Nog eentje, omdat ik zo lekker bezig ben....
Ik word gek van de trend waarbij men loopt te klagen over het ouderschap.
Nescio zo zijn mijn ouders ook. Ik kreeg bv geen rijbewijs omdat ik gerookt had en mijn broertje heeft ook gerookt en kreeg wel zijn rijbewijs kado.
Torretjeee Maar toch niet zonder hekje bovenaan de trap? Dat zou hier niet goed zijn gegaan geloof ik. En als baby kropen ze allebei echt wel uit zo'n wasmand.
Maar goed, let's agree to disagree, dit is het impopulaire meningen topic en daar mag dat al helemaal
Snoopy1979 ja ik laat mijn 3 jarige wel alleen naar boven gaan en naar beneden. Mijn jongste die is natuurlijk niet in zijn eentje boven. Die helpt gewoon mee met wat ik aan het doen ben. En anders speelt hij met zijn broer op een van de kamers.
Maar inderdaad zoals ik al zei ik heb een hele impopulaire mening, ik wist van te voren dat de meeste het er niet mee eens zijn.
Ik vind het vervelend dat er mensen zijn die kinderopvang zien als een straf voor een kind. Alsof het iets vreselijks is.
Ik breng mijn zoon in vakanties ook naar de bso, dat wil hij zelf. Hij doet leuke dingen, en ik kan dan ook wat doen waar ik normaal niet aan toe kom ivm de kinderen.
debaky
Daarom ben ik heel blij dat mijn schoonouders nog voor al die strengere regels samen naar een aanleunwoning konden verhuizen, toen samen in het verzorgingshuis en nu is mijn schoonvader overleden (hij had parkinson en alzheimer) en woont mijn schoonmoeder in een verpleegtehuis (zij is inmiddels ook zwaar dement). Ik denk dat als het nu had gespeeld dit niet meer mogelijk was geweest. Mijn schoonouders zijn tot het einde van het leven mijn schoonvader samen geweest.
Naar aanleiding van 2doc over het fatale scooterongeluk:
een bedreigde verpleeg(s)ter moet gewoon anoniem aangifte kunnen doen. Het is van de zotte dat ze het niet durven omdat de verdachte dan aan hun naam kunnen komen.
bedreig je een hulpverlener, dan krijg je geen hulp. Omstanders die het doen gelijk oppakken en vastzetten.
Strandbal Hier gaan ze naar de bso als we moeten werken, maar als ik dan eerder klaar ben, haal ik ze niet eerder op. Wel eens gedaan, maar dan waren ze niet blij, want ze dachten tot 17:30 de tijd te hebben. Terwijl ze eigenlijk helemaal niet zo graag naar de bso gaan.
Torretjeee Oh ik dacht dat je het over die van 14 maanden had, zo kwam het in ieder geval over uit je berichtje
Snoopy1979 oh nee sorry zo bedoelde ik dat niet. Wel onder begeleiding boven