[verwijderd]
Ongeveer elke tien maanden. Ik vind het een saaie en zonde van mijn tijd bezigheid
Ongeveer elke tien maanden. Ik vind het een saaie en zonde van mijn tijd bezigheid
Zelf ga ik vaak maar eens per jaar, soms zit er nog langer tussen. De jongens elke 6 tot 8 weken en mijn man elke 8-12 weken.
Ongeveer elke 6-8 weken. Ik word al grijs dus elke keer verven en knippen. Man doet het zelf met de tondeuse. Dochter wordt door een vriendin geknipt, 4 keer per jaar denk ik. Zoon is nu een half jaar en moet over een paar weken ook maar voor de eerste keer!
1x per jaar. Mijn dochters ook. Mijn man heeft zelf een tondeuse en roept me af en toe om de laatste check even te doen. Wij hebben nog niet naar de kapper, maar ik moet helaas op zoek naar een nieuwe. De kapsalon waar ik altijd heen ging is ermee gestopt. Ik schrik echt van de prijzen, voor het bedrag waar bij een andere salon ik alleen geknipt word, was ik bij de oude salon voor z'n 3en kwijt. Tegen de tijd dat het weer nodig is vraag ik die kapster wel of ze nog wel thuis knipt.
Ongeveer eens per 3 of 4 maanden en dan meteen een hele dag.
Ik heb dreads die wat meer bijwerking nodig hebben dan een normale knipbeurt dus zit dan al gauw 5 uurtjes stil. In Antwerpen, dus zit ook 3 tot 4 uur in de auto
De jongens en mijn man gaan elke 6 tot 8 weken, dan is het echt weer hard nodig
Ik ga om de 10-12 weken en ik heb half lang haar. Ik laat in het najaar high/lowlights zetten. Ik vind naar de kapper gaan heerlijk
mijn kinderen elke 2 maanden ongeveer. Jongens, dan is het echt wel weer nodig!
Ik dacht dat ik heel weinig ging maar dat valt kennelijk wel mee! 2 Γ 3 keer per jaar laat ik er een stuk afknippen en als het dan weer tot over mijn schouders komt ga ik opnieuw. Vind het echt verschrikkelijk maar lang haar vind ik ook irritant, lastig te wassen en dat het dan uren duurt voor het droog is (ik weet dat fΓΆhns bestaan maar dat vind ik weer zo overdreven/milieuonvriendelijk/slecht voor je haar).
Ik heb heel lang haar en ga 2 a 3 keer per jaar. Zoontje om de 6-8 weken, man elke 4 a 5 weken en dochter gaat haast nooit hahaha.. Die heeft enorme pijpenkrullen die ze aan het laten groeien is.
Veel te weinig.. 1 tot 2 keer per jaar. Ik heb mij wel voorgenomen om na deze zwangerschap wat beter voor mijzelf te gaan zorgen . Mijn jongens gaan elke 4 tot 6 weken en mijn man elke 2 weken. Maar die zijn zo klaar.
Iedere 4-5 weken.
Helaas ben ik al heel grijs, dus het moet ook gewoon.
We hebben een kapster die aan huis komt, manlief moet ook zovaak omdat hij heel dik en snelgroeiend haar heeft.
Dochter word regelmatignet ff een puntje gedaan zodat het mooi kan doorgroeien en zoon is laatst voor het eerst een beetje bijgepunt. Hij zal straks ook gewoon iedere keer geknipt gaan worden.
Ik ga zelf 1x in de 4 maanden. Dan maak ik ook meteen een afspraak voor de volgende keer. Verf mijn haar niet Mijn dochter gaat 2x per jaar en mijn zoon van ruim 1,5 is nog nooit geweest, maar in de lente laat ik @Riverdale de schaar erin zetten
Ik ga elke 4 weken, dat scheelt gewoon 10 jaar!
Nou doet me kapster dat wel ook wel slim, als je elke 4 weken je haar laat bijverven. Dan krijg je een speciale prijs (rond 25β¬). Ze knipt dan ook mijn pony.
Knippen is 1x per 5 mnd (lang haar)
Ik ga 4x per jaar ongeveer. Verf ook regelmatig, niet altijd. Soms heb ik van die opvliegingen.
Heb lang haar, dus laat er alleen altijd even de punten afknippen en nieuwe lagen er in.
Mn dochters gaan 2x per jaar naar de kapper. Mβn man elke 6 weken geloof ik.
Ik ga iedereen 8 weken. Knippen en kleuren. Ik maak altijd meteen een volgende afspraak dan kan ik het ook niet vergeten...
De kinderen gaan iedere 10-12 weken. Eerst zat er meer tijd tussen maar zeker bij de 2 oudsten groeit het echt te hard om 3 maanden te wachten.
Zelf elke 8 weken. Probeer ik. Kinderen (jongens) 3-4 x per jaar.
Elke maand knippen. Kinderen om de 6-8 weken.
ik ga 1x per half jaar. Ik heb curlsys, dus dat kan niet zo heel vaak. Verven en highlights doet mijn vriendin altijd, 1x in de 2/3 mnd, scheelt een boel geld.
Ik ga elke 6 weken. En dan kleur ik het om de 2 keer.
Mijn dochter gaat momenteel even niet. Ze wil haar haar sparen voor "de zieke kindjes"....
Ik ga 1-2 keer per jaar. Kan eerlijk gezegd wel leukere dingen verzinnnen om te doen.
Ongeveer iedere 3 maanden komt een vriendin hier thuis ons allemaal knippen. Alleen de jongste is nog nooit geknipt {9mnd oud}
Ze heeft de kappersopleiding gedaan en vind het leuk zo af en toe nog mensen te knippen, waaronder ons. Kost vrijwel niets.
Ik ben nog niet grijs oid dus verven ed doe ik niet.