Ik vraag me af hoe vaak jullie gaan?
En jullie kinderen?
Laat je dan alleen knippen of ook verven?

Ik merk voor mezelf dat naar de kapper gaan er snel bij in schiet.
Ik verf namelijk niet heb gewoon mijn eigen kleur. En heb lang haar waardoor als ik een tijd niet naar de kapper ben geweest niet op valt.
Ben bijvoorbeeld nu al een jaar niet geweest!😱🤭
Zit nu bij de kapper te wachten tot ik aan de beurt ben.
Met mijn zoontje ga ik regelmatig naar de kapper omdat het anders gewoon te lang word. Meestal 1x in de 6 a 8 weken.

• Skye hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

Met mijn dochters ca 2x per jaar. Zoontje vaker (elke 2 maanden). Voor mezelf 2/3x per jaar. Knippen en highlights, maar ik vind het echt een aderlating. Zo vreselijk duur 🙄.

• [verwijderd]

Oh, ik ga ook gerust 1 keer per jaar. Ik heb heel lang haar en meestal gevlochten of in een staart, dus het model boeit niet zo.

En ik vind kappers echt verschrikkelijk. Ik hou niet van die domme, 'verplichte' smalltalk om het gesprek maar lopend te houden.
      Ik weet wel dat je niet perse hoeft te praten, maar dat voelt op de een of andere manier zo ongemakkelijk en niet-sociaal.

En daarnaast kan ik er heel slecht tegen als mijn haar in m'n gezicht hangt, voor m'n ogen. Dan krijg ik direct traanogen, echt genant😅

Ik ben ook al heel lang niet geweest. Ik denk wel meer dan een jaar niet. Mijn dochter moet eigenlijk ook weer eens, want dat is ook al wel een jaar geleden. Allebei hebben we lang haar.
        Met mijn zoontje ga ik wel 1x in de 3 maanden denk ik.

Voor mezelf 1x per jaar, zoontje elke 6-8 weken. Ik zou wel vaker willen gaan maar het komt er echt nooit van.

• [verwijderd]

Wij gaan denk ik iedere 2-3maanden. Ik verf Mn haar altijd zelf, heb echt een verschrikkelijke ervaring opgedaan een paar jaar geleden waardoor ik het nu het liefst zelf doe. Alleen voor de highlights ga ik naar de kapper.

Ik ga echt veel te weinig,maar ik laat altijd kleuren bij brainwash, niet zo belachelijk duur 😉, en dat is wel een hele onderneming altijd vind ik. Dus ik kan volgende week zaterdag eindelijk eens gaan. Mijn haar ziet er niet uit namelijk... Dan ook meteen weer een flink stuk eraf.
        Oudste gaat elke 2 maand ongeveer.

Ik ga één keer in de 8 a 10 weken naar de kapper, dan laat ik er een spoeling door doen en knippen. Wel heb ik een kortingskaart.😬 Hier kost knippen zonder korting 40(!) euro ik vind het echt te duur, maar het is zo’n goede kapper dat ik het er maar voor over heb...

2 a 3 keer per jaar. Heb lang haar, en in het voorjaar gaan er wat highlights in.
        Mijn dochter gaat 2 keer per jaar, we proberen bij haar nog steeds lang haar te kweken maar het groeit niet zo hard.
        Het haar van mijn zoon groeit wel weer super snel waardoor hij om de 4 weken moet, en in de zomer soms om de 3 weken.

Eens per 6 à 8 weken zit ik in de stoel (morgen mag ik weer 😉) en dan laat ik het knippen en mijn haar verven. Zoon gaat elke 4 à 5 weken en dochter eens per kwartaal puntjr knippen.

Ehhh eens in de 2 jaar ofzo.. en meestal knipt mijn zusje (ex-kapster)het, ik heb heel veel en echt dik haar,als je het nog nooit geknipt heb verkijkt de kapster zich er altijd op . Wel verft mijn zusje /mijn moederof ikzelf het thuis anders ben ik grijs 😳.

Zoon , eens in de 2/3 maanden, dochter een keer per half jaar ofzo.

Nu ik lang haar heb en Mn uitgroei eigenlijk wel mooi bij Mn geverfde haar past (en het in een knot weer niet zo opvalt) ga ik 2x pj. Voorheen om de 6-8 weken. Moet maar weer eens een afspraak maken!
        De jongste gaat met Mn man mee om de 6-8 weken, zij heeft een pony en anders ziet ze niks meer. Zij worden geknipt door Mn schoonzus. De oudste gaat 4x pj mee naar mn schoonzus om de puntjes bij te werken.

Ik ga nauwelijks naar de kapper, zeker niet nu ik mijn haar laat groeien. 1 a 2 keer per jaar laat ik de puntjes bijknippen, de laatste keer deed mijn broertje dat. De kinderen worden geknipt door hun moeder en mijn vriend z'n haar doe ik met de tondeuse.

Ik denk ik 2x, de kinderen ook. Bij de jongens haal ik er zelf af en toe de tondeuse over en d ed oudste heeft krullen dus wat langer is ook mooi.

Bij de meiden vaak ook alleen wat nodig is en nu de laatste keer bij allebei flink stuk er af. Bij L op haar verzoek, bij E omdat ik het niet meer mooi vond. Maar ze willen allebei weer lang haar dus dat wordt weer alleen puntjes knippen

Ik laat het alleen knippen, alleen wat nodig is. En paar weken terug 25cm om te doneren (voor de 4e keer). Elke 2/2,5 jaar is mijn haar zoveel gegroeid dat dat kan.

• [verwijderd]

Bubblicious nou echt ... Ik vind het fijn als het weer gedaan is en ben er dan ook wel blij mee hoor, maar het doet pijn in mijn portemonnee.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Laatste keer was anderhalf jaar geleden. Nu probeer ik het weer te laten groeien dus ik zie wel wanneer ik weer ga. Ik verf het thuis eens in de zoveel tijd.

Ik scheer trouwens het haar van m’n man eens in de zoveel tijd, al 9 jaar lang, dus die heeft ook heel wat uitgespaard op kapperskosten ;-)

• [verwijderd]

Ik zelf ga elke 8 weken. Ik heb een boblijn model en dat moet dan gewoon bijgeknipt worden. Ook laat ik dan lowlights zetten.

Mijn man gaat elke 6 weken en neemt onze zoon dan ook gelijk mee.

De kapster komt voor man en zoon iedere 8 weken. Voor dochters en mezelf komt ze 2 keer per jaar.