Ik ga 1-2 keer per jaar. Kan eerlijk gezegd wel leukere dingen verzinnnen om te doen. ๐Ÿ™„

Ongeveer iedere 3 maanden komt een vriendin hier thuis ons allemaal knippen. Alleen de jongste is nog nooit geknipt {9mnd oud}
Ze heeft de kappersopleiding gedaan en vind het leuk zo af en toe nog mensen te knippen, waaronder ons. Kost vrijwel niets.
Ik ben nog niet grijs oid dus verven ed doe ik niet.

Ongeveer 2x per jaar en dan het liefst zo min mogelijk er af. Heb lang haar. Mijn vriend gaat 2x per maand..

Ik heb vrij lang haar en ga om de drie maanden naar de kapper.
Dochters gaan 2 รก 3 keer per jaar naar de kapper en zoon en man 1 keer per maand.

Ik ben al 3 jaar niet geweest. Ik ga nog liever naar de tandarts. Binnenkort moet ik een afspraak maken voor mijn zoon en dan ga ik ook maar even.

Ergens in juli was de laatste keer ๐Ÿ™„
ik baal altijd van mijn haar maar gun het mezelf dan toch niet om regelmatig naar de kapper te gaan. Nu heb ik een kapster gebeld die aan huis komt en die komt volgende week. Dan wil ik ook gelijk elke 6-8 weken een afspraak maken voor de uitgroei en om mijn zoontje wat bij te knippen.

Zelf ga ik vier keer per jaar. Mijn dochter drie keer denk ik en de jongens elke zes ร  zeven weken.
Zomers gaat mijn oudste zoon elke vier weken, want dan groeit zijn haar zo hard!
Mijn man gaat ook elke zes weken.

Ik reken maar niet uit wat wij op jaarbasis kwijt zijn aan de kapper ๐Ÿ™‚

Maar hebben jullie allemaallang haar dan? Ik heb een kort pittig kapsel, helaas omdat ik heel dun haar heb en bovenop heel dunne plekken heb. Ik ga iedere 6-8 weken anders ziet het er niet meer uit.

Cowgirl80 Ja lang haar maar toch ga ik elke 10 weken ongeveer anders gaat het pluizen en sloom hangen. En als 1 van de weinige hier vind ik het persoonlijk heerlijk om naar de kapper te gaan!

Ik ga bijna nooit naar de kapper. Het is nu alweer een jaar geleden dat ik geweest ben. Ik heb moeilijk haar, dat half slag heeft en snel pluist en veel kappers kunnen dat echt voor geen kont knippen, waardoor ik dan weer eeuwen met zoโ€™n pluizenbol loop. Ik heb al zoveel kappers gehad, maar ze zijn allemaal ruk. Pas als het echt te lang wordt of ik veel gespleten puntjes zie ga ik een keer.

Cowgirl80 ja ik heb lang haar tot halverwege mijn rug. Heb wel lange lagen erin en de voorkant is ook in lagen.

Elke 8-10 weken ongeveer. Mijn haar groeit vrij snel en na 8-10 weken hangt het er gewoon sloom en futloos bij. Dus dan weer even naar de kapper om puntjes te doen en aan de voorkant wat meer model aan te brengen.

Hopsatee ik vind het ook heerlijk! Lekker dat gefrunnik aan me hoofd. En vaak tijdens het haren wassen geven ze ook een hoofdmassage๐Ÿ˜Š

• [verwijderd]

Ik vind de kapper vreselijk. Ik ga liever naar de tandarts.

Ik ga 1 keer per jaar. Maar dat is eigenlijk te weinig. Ik zou beter 2 keer kunnen gaan. Heb verder geen kapsel. Gewoon lang haar.

Zoon gaat elke 6-8 weken en mijn man ook.
      Dochter 3 keer per jaar. Ook lang haar.

Oh ik vind t echt heerlijk bij de kapper.
      heb voor woensdag een afspraak gemaakt.

Hopsatee En als 1 van de weinige hier vind ik het persoonlijk heerlijk om naar de kapper te gaan!

Oh, ik zie het ook echt als een stukje me-time!! Heerlijk!

Ik ga amper heen, maar zou graag vaker willen gaan. Mijn haar groeit ook belachelijk snel. Ik denk dat ik 3 x per jaar naar de kapper ga? Misschien 4 x.

Onze oudste gaat om de 3 weken en mijn vriend doet zn haar zelf (gemillimeterd). Dat doet hij ook elke 2 a 3 weken.

Ik laat mijn haren groeien dus ga zelf misschien 3x per jaar. Onze 2 dochters gaan elke 3 maanden en man en zoon elke 2 week.