Vinexkindje Hopsatee Haha, echt! Ik doe het altijd met limonadesiroop en vind het dan prima te doen. Lukt het ook niet met yoghurt ofzo?
Hopsatee Vinexkindje oh limonade siroop is een idee! Ik heb het met water maar dan wordt het dik en slijmerig en baaah ๐ ik ga dat proberen inderdaad!
Snoopy1979 Vinexkindje Ik gebruik de psylliumvezels van het kruidvat, is volgens mij hetzelfde als colon clean. Hm wel duurder zie ik, had ik niet verwacht, maar durf niet zo goed over te stappen.
Vinexkindje Snoopy1979 Als het werkt voor je, is het prima toch :-) Van mij hoef je niet over te stappen hoor haha. Heb geen aandelen in colon clean ofzo haha
Snoopy1979 Vinexkindje haha snap ik, maar had niet gedacht dat kruidvat eigen merk duurder zou zijn, dus misschien toch het overstappen waard ๐
Vinexkindje Snoopy1979 Nee, dat verbaast me ook wel. Ik denk dat het wel echt vergelijkbare producten zijn maar snap dat je het spannend vindt om te proberen
Hopsatee Vinexkindje Ja gaat wel beter maar enthousiast ben ik nog niet hoor! Maar ik krijg het nu wel weg!
Vinexkindje Hopsatee haha, van aambeien wordt je ook niet enthousiast dus wellicht is dit een goed begin haha. Misschien toch eens met zuivel oid proberen.
Vinexkindje Hopsatee Merk je al dat het effect heeft? Helaas bij mij nu ineens weer een aambei. Heb de hoeveelheid vezels tijdelijk weer even verhoogd en extra letten op het water drinken. Hopelijk ben ik er dan morgen weer vanaf :-)
Hopsatee Vinexkindje Ja heeft wel effect, zeker! Wat een gedoe he! Voor mijn eerste zwangerschap nooit last van gehad maar na die bevalling ๐คจ
Vinexkindje Hopsatee Ja, bij mij is het een kadootje van de tweede bevalling en de derde maakte het er niet beter op helaas. Maar goed om te horen dat het wel werkt!