Na de zwangerschap en geboorte van onze dochter (nu 14 maanden geleden) heb ik nog regelmatig last van aambeien. En van marisken. Nu gaan die laatsten niet weg zonder chirurgische ingreep en dat wil ik nog niet (ik hoop op nog een tweede), maar weet iemand wat ik kan doen aan de steeds terugkerende aambeien? Ik eet naar mijn idee voldoende vezels en drink minimaal 1,5 liter vocht per dag, maar is er nog iets dat ik kan doen? Ik ben het regelmatig smeren onderhand eigenlijk wel zat.

Ik heb er zelf geen last van maar heb ooit bij dr. Oz gezien dat met je voeten omhoog op een krukje bv of tegen de muur. Zorgt dat je “makkelijker” kan poepen. De hoek is dan minder moeilijk.
Ook moet je niet te lang blijven zitten want dit geeft extra druk op je aambei. En nat afvegen(bidet) want met vegen irriteer je het ook. Weet niet of je hier iets mee kan. Sterkte in ieder geval.

Ik wist ook niet meer wat ik moest doen en ben toen toch extra vezels gaan gebruiken, ondanks dat ik ook dacht dat ik genoeg binnen kreeg. Dit blijkt dus echt super te werken voor mij. Ik neem elke ochtend 1 schepje en nu gaat het goed. Als je het fijn vindt, kan ik het merk wel even opzoeken voor je.

Vinexkindje Ben ik ook benieuwd naar!

overigens werkte hier alleen de combinatie curanol van tabletten en zalf!

https://www.deonlinedrogist.nl/colon-clean-natural-300gr-p-2426.html

Deze gebruik ik. Zijn niet vies ofzo en het maakt bij mij zo enorm veel verschil. In het begin nam ik het twee keer per dag en nu alleen sochtends met wat limonade en nog een glas water. Ik ga er voorlopig niet mee stoppen haha. Overigens hebben ze ze ook bij de trekpleister maar daar zijn ze duurder dan bij deze online winkel.

Sterkte hoor, meiden! Ik weet hoe vreselijk rot het is

Tantetil yup, pillen en zalf. Werkt wel even, maar komt dan een week ofzo later weer terug 😢

Een heel vervelend probleem!
      Bij beide zwangerschappen en bevallingen heb ik ze gehad.
      Na mijn eerste bevalling had ik een extreem grote en pijnlijke.
      Ze zijn niet meer terug gekomen ik heb alleen nog zo een 'zakje'. Dit is erg hinderlijk en zit eraan te denken om er misschien iets aan te laten doen.

een maand later

Hopsatee Haha, echt! Ik doe het altijd met limonadesiroop en vind het dan prima te doen. Lukt het ook niet met yoghurt ofzo?

Vinexkindje oh limonade siroop is een idee! Ik heb het met water maar dan wordt het dik en slijmerig en baaah 😂 ik ga dat proberen inderdaad!

Vinexkindje Ik gebruik de psylliumvezels van het kruidvat, is volgens mij hetzelfde als colon clean. Hm wel duurder zie ik, had ik niet verwacht, maar durf niet zo goed over te stappen.

Snoopy1979 Als het werkt voor je, is het prima toch :-) Van mij hoef je niet over te stappen hoor haha. Heb geen aandelen in colon clean ofzo haha

Vinexkindje haha snap ik, maar had niet gedacht dat kruidvat eigen merk duurder zou zijn, dus misschien toch het overstappen waard 😉

Snoopy1979 Nee, dat verbaast me ook wel. Ik denk dat het wel echt vergelijkbare producten zijn maar snap dat je het spannend vindt om te proberen