iMoeder Mijn financiële zekerheid is enorm klein. Ik zie geen licht meer aan de horizon. Ik kan op deze manier niet in dit huis blijven en ben op zoek naar een huurhuis wat niet wil vlotten.
Mocht ik ooit financieel weer beter komen te zitten en een huurhuis hebben kunnen regelen, dan zal er misschien een lichtpuntje komen. En dan wil ik eerst zien dat ik me weer een beetje op mijn gemak kan voelen, beter in mijn vel zitten voordat er ruimte is om aandacht te kunnen schenken aan iemand anders dan mezelf en mijn kinderen.
Geluk, liefde, financiële zekerheid, onvoorwaardelijke steun, een zekere toekomst is niet voor iedereen weggelegd weet ik nu. Maar voor nu lach ik naar de buitenwereld, hou ik me goed voor mijn kinderen, solliciteer ik me suf en doe m’n best om een dak boven m’n hoofd te kunnen houden.
Maar ik kan ook oprecht blij zijn voor diegene die hun zaakjes dusdanig op orde hebben om weer een andere, nieuwe liefde in hun leven toe te laten. En voor diegene die wel gelukkig zijn en hun leven voor elkaar hebben. Dat meen ik echt. Voor mij is dat een verre droom.
Klaagzang klaar, lach weer op mijn gezicht en ik zal dit topic niet verder vervuilen. 😊