Update: we hebben dit weekend een date ☺

Ik word al zenuwachtig van het woord alleen. Er is een klik... die zag ik eigenlijk zelf ook niet helemaal aankomen. Niet via Tinder en ook niet zo snel. We bellen iedere dag en appen idioot véél, nu nog hopen dat het 'in het echt' ook klikt.

Niet helemaal Corona proof om nu te gaan daten, ik weet het 😊

Miek89 Dank je wel! Ik ben vooral heeel zenuwachtig. Gevoel alsof ik 16 ben en voor 't eerst op een date ga 😊

5 dagen later
      4 dagen later

Update: we hebben elkaar van de week 2x gezien, veel te veel geappt en gebeld. Hij is de laatste die ik spreek op een dag en ook weer de eerste. We gaan zien waar het op uit loopt....

Het is wel een beetje plannen omdat de kinderen heel veel bij mij zijn, maar dat is natuurlijk ook maar een fase.

12 dagen later

Oh oh... Help!

Met Valentijnsdag niks gehoord van fwb (ik was ook nergens vanuit gegaan). Maar nu komt hij net met het voorstel om een of twee nachtjes naar een airbnb te gaan... 😱
      Dat zag ik echt niet aankomen.

Lijkt me heel leuk. Maar ik weet dat hij verliefd is. En ik weet niet wat ik voel.
      Is het niet heel gemeen om hier dan ja op te zeggen?

Blue is dat dan niet de uitgelezen kans om dat te ontdekken? Of zijn jullie al vaker zo lang samen geweest?

• Blue hebben hierop gereageerd.
        • Bloem vindt dit leuk

sjorsje meestal zijn we 1 nacht bij elkaar. 2 dagen dus, langer niet... Dus ja, misschien wel een kans dit.

Maar ik weet sowieso niet of ik überhaupt een serieuze relatie wil. Ik weet niet goed wat hij wil, maar stel hij wil dat wel - dan is het toch niet heel aardig om nu bewust te kiezen toch mee te gaan?

Blue Maar ik weet sowieso niet of ik überhaupt een serieuze relatie wil. Ik weet niet goed wat hij wil, maar stel hij wil dat wel - dan is het toch niet heel aardig om nu bewust te kiezen toch mee te gaan?

Heb je het hier wel over gehad?

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Hij is ook een stuk verder dan mij. Uiteindelijk hebben we we afgesproken dat we het leuk hebben samen en wel zien waar het schip strand. Was wel een ongemakkelijk gesprek 🙈

Maakt het nog niet makkelijker hoor. Ik weet nog steeds niet wat ik wil, maak mezelf compleet gek enzo... maar het hangt tenminste niet tussen ons in.

Blue hoe kan je anders weten of er al dan niet gevoelens zijn? Ik zou meegaan als je er zelf zin in hebt en niet te veel overdenken.

Ik vind het reuze eng als het zo dichtbij komt. En om verschillende redenen (lang verhaal) weet ik niet of een relatie met hem een goed idee is.
              Maar wat als ik wel gevoelens heb/krijg?

Hij zei steeds dat hij geen relatie wilde, dus dat vond ik wel fijn. Afstand, niet te dichtbij.
              Ik weet niet hoe hij daar nu in staat, nu ik het sterke vermoeden heb dat hij verliefd is.

Heb hem nu een berichtje gestuurd dat ik het een heel lief en leuk idee vind, en daarbij gevraagd welke verwachtingen we dan hebben hierbij.
              Dus nu is het afwachten. Ben er misselijk van, bah.