[verwijderd] ja... ehhh goeie vraag 😊 Ik werk met 95% mannen in een mannenwereld en het is best een uitdaging om je daarin staande te houden. Tijdens vergaderingen en ondehandelingen heb ik altijd een beetje de underdog positie (is mijn gevoel) en als collega's en andere mensen uit het werkveld mij dan van tinder kennen.... tsja... ehh... ongemakkelijk?

Of ben ik gewoon bekrompen? En heb ik de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd? Dat kan natuurlijk ook 🤔

aardbeitjes dat zie ik ook wel eens bij een profiel staan ja... "relatie, maar toch even kijken". Best wel bijzonder ja. Maar ik heb in 20+ jaar geen date gehad, dus heb waarschijnlijk geen idee waar ik het over heb 🤣

Deliana ik kan mij hier wel iets bij voorstellen. Straks zit de helft van je collega’s op tinder. Gezellig.🤪

Ik ben al wel een beetje klaar met Tinder... vind het behoorlijk oppervlakkig 😊 Al die mannen met ontbloot bovenlijf, aan het sporten of op een festival. Ik had wel een paar matches, maar ook heb het idee dat mannen gewoon alle vrouwen in de regio naar rechts swipen.

Maar die gesprekken, meestal ben ik na 5 minuten wel al klaar met het gesprek; mannen die mij direct om mijn chinese horoscoop vragen (serieus 😱), hun nummer geven (doeiii) of in de openingszin al 2 spelfouten hebben staan (sorry, afknapper).

Maar met één man heb ik wel leuk contact. Eigenlijk wil ik met Tinder stoppen en hem mijn nummer geven... maar doe ik dat? En hoe doe ik dat dan een beetje leuk? 😊 Ik voel me enorm oud nu, zit al de hele ochtend te bedenken hoe ik het een beetje leuk kan inpakken. Is het beter als hij mijn nummer vraagt? Of zit ik dan weer in de je hebt de afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd modus? 🤔

Deliana mannen gewoon alle vrouwen in de regio naar rechts swipen.

Dit gebeurd zeker weten!

Deliana ook nog een tip hoe ik een beetje leuk mijn nummer kan geven? Ik druf niet zo goed 😊 Hoe doe jij dat? Afwachten?

Ik heb gewoon 22 jaar niet gedate 🙈

Hoe bevalt het Facebook dating? Is dat wat? Zien mensen dan direct je FB account?

Deliana meestal hadden wij het over gemakkelijk appen via Whatsapp bijvoorbeeld. Zo van, vind je het ook fijner om met elkaar te appen? Als we nummers delen dan kan ik je toevoegen.
          (Even wachten tot hij ja zegt) en dan je nr delen.

Edit: blijkt het toch een creep, dan kun je hem dat zeggen, ghosten of blokkeren 🙂

aardbeitjes Zojuist gedaan... vond het wel een beetje spannend 😊 Kijken hoe hij reageert....

Update: hij reageerde direct, met 06-nummer 😊
            Heb ik me daar zo druk om zitten maken 🤦‍♀️

Deliana geen idee of ik wel toe ben aan daten of 'iets-met-een-label' ding.

Maar iemand (op avdk) zei mij laatst dat ik ook een beetje aan mezelf moet denken en toch niets kan veranderen aan de situatie (ex die maar van geen ophouden weet). Denk niet dat de boodschap was meld je aan op Tinder, en zoek een leuke vent 🤣

Maar dit is wel even iets van mij alléén... of zo... weet ik veel...

Deliana Doe je helemaal goed. Als dit voelt als iets voor jou alleen en leuk, dan ben je er aan toe! Geniet ervan. 😘

Deliana Nee, nog totaal niet. Ik heb nog teveel zorgen om daar mee bezig te zijn. En dan weet ik daarna nog niet of ik ooit nog zou willen daten. Ik sta volledig in overlevingstand.

Ansji Ik was daar ook echt jarenlang niet aan toe hoor. Dus inderdaad zeker de tijd nemen om jezelf weer te vinden en te zijn. Die mannen dat komt ooit we weer. Al moet ik achteraf wel zeggen dat ik er waarschijnlijk eerder toch aan toe was dan ik zelf in de gaten had. Ik ging op den duur daten met een wat minder leuke aanleiding. En dat daten had ik eerder willen doen. Het is ook gewoon best een fijne afleiding voor jezelf in een druk leven waarin je veel voor anderen bezig bent. Toen ging het voor mij echt als een geschenk aan mezelf voelen die aandacht en complimenten weer, (en later de goeie sex) deed me echt goed in m’n vrouw zijn.

iMoeder Mijn financiële zekerheid is enorm klein. Ik zie geen licht meer aan de horizon. Ik kan op deze manier niet in dit huis blijven en ben op zoek naar een huurhuis wat niet wil vlotten.

Mocht ik ooit financieel weer beter komen te zitten en een huurhuis hebben kunnen regelen, dan zal er misschien een lichtpuntje komen. En dan wil ik eerst zien dat ik me weer een beetje op mijn gemak kan voelen, beter in mijn vel zitten voordat er ruimte is om aandacht te kunnen schenken aan iemand anders dan mezelf en mijn kinderen.

Geluk, liefde, financiële zekerheid, onvoorwaardelijke steun, een zekere toekomst is niet voor iedereen weggelegd weet ik nu. Maar voor nu lach ik naar de buitenwereld, hou ik me goed voor mijn kinderen, solliciteer ik me suf en doe m’n best om een dak boven m’n hoofd te kunnen houden.

Maar ik kan ook oprecht blij zijn voor diegene die hun zaakjes dusdanig op orde hebben om weer een andere, nieuwe liefde in hun leven toe te laten. En voor diegene die wel gelukkig zijn en hun leven voor elkaar hebben. Dat meen ik echt. Voor mij is dat een verre droom.

Klaagzang klaar, lach weer op mijn gezicht en ik zal dit topic niet verder vervuilen. 😊

iMoeder Overigens bedankt voor je reactie, jouw reacties helpen me altijd weer om mijn rug recht te houden!

iMoeder Het is ook gewoon best een fijne afleiding voor jezelf in een druk leven waarin je veel voor anderen bezig bent. Toen ging het voor mij echt als een geschenk aan mezelf voelen die aandacht en complimenten weer, (en later de goeie sex) deed me echt goed in m’n vrouw zijn.

Vooral dit ja! Ik heb de afgelopen 2.5 jaar niet zoveel gelachen als de afgelopen paar dagen. Het voelt voor mij ook als iets voor mezelf. Even geen kinderen, werk, huishouden, irritante ex en 1000
                        verplichtingen daarnaast.

Ik denk dat dit ook wel eenvan die dingen is die je gewoon moet voelen en proberen. Ik heb heel lang geroepen dat ik nooooit meer een man of iets wat in de buurt van een relatie komt wilde. Maar als ik eerlijk ben mis ik toch ook gewoon wel een stevige arm om me heen.

Seks... pfff... alleen het idee al vind ik heel spannend ☺

Ansji Geluk, liefde, financiële zekerheid, onvoorwaardelijke steun, een zekere toekomst is niet voor iedereen weggelegd weet ik nu. Maar voor nu lach ik naar de buitenwereld, hou ik me goed voor mijn kinderen, solliciteer ik me suf en doe m’n best om een dak boven m’n hoofd te kunnen houden.

Ik word hier oprecht verdrietig van 😪 Onze omstandigheden zijn dan wel anders, maar het stukje rug recht en lachen naar de buitenwereld herken ik heel goed.... zorg ajb goed voor jezelf en kom hier zo veel mogelijk spuien als je wil! Kan mij voorstellen dat het niet vinden van een andere woning behoorlijk uitzichtloos voelt.

• Ansji hebben hierop gereageerd.

Deliana Bedankt, het komt wel weer goed, ooit. 😏

Jij begint aan een nieuw hoofdstuk, een nieuw avontuur in je leven. Geniet ervan en laat het gewoon gebeuren! Je hebt het zo verdient! 😘